|
||||
|
||||
Golf GTI G60 Syncro vr6 supercharger
|
|
|||
|
|||
Vreselijke wielen
en zonde dat ze hier een veel te overdreven motor in hebben gezet!! Er zijn er al zo weinig originele G60 syncro's gemaakt,en in orginele staat zijn ze maar ietsje minder waard dan deze (iets te overdreven ) prijs ZONDE dat ze deze orginele G60 syncro hebben ''verkracht'' |
|
||||
|
||||
Sexy spaghetti
|
|||
|
|||
Zit een bizar mooi geluid in deze auto.
En tevens echt snel. |
|
|||
|
|||
Quote:
tja ben ik gedeeltelijk mee eens maar aan de andere kant .... orgineel is ook maar orgineel ieder zijn eigen smaak en er kan geen genoeg vermogen onder de kap liggen
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
das pas spagettie:P
|
|
|||
|
|||
Quote:
das kunst |
|
|||
|
|||
Ben benieuwd hoe lang die aandrijving dat houd.
Vind het verder een brute auto met een brute motor. Maar die velgen zijn niet mijn ding.
|
|||
|
|||
Quote:
tja tussenbakke van vr6 zijn orgineel niet echt hufter proef en de syncro kan best wat hebben licht eraan hoe hij behandeld wordt ik heb tot 2x ervaren dat de 1ste generatie haldex ook niet onverwoestbaar is
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
erg mooie auto.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Vanaf wanneer is de 2e generatie haldex systemen dan? En wat is er in gewijzigd zodat ze sterker zijn?
|
||||
|
||||
Jezus wat een apparaat.....
|
||||
|
||||
Volgens mij is dat de golf waar verhoeventuning toen een keer mee op een meeting van vr6 club holland heeft gestaan .
En dan klinkt dah ding echt beestachtig . Edit zie net pas , die sticker onder op de deur zit
Edition one Last edited by VWmania : 04-10-2010 at 01:37. |
|
|||
|
|||
Is inderdaad de oude auto van Leon Verhoeven uit Harskamp.
Wel een echte machine!!
|
||||
|
||||