![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Ik heb begin vorig jaar de snelle 1600 turbodiesel overgenomen van stijn.
Zie project: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=29457 Nu ik zo ruim een half jaar met de motor rijd wil ik toch meer. Vandaar de keus om er een 1.9tdi in te hangen en deze te verkopen. Stijn had destijds alles perfect opgebouwd en nergens kosten op bespaard. Nu een klein 10dkm later ziet het er allemaal nog prima uit en loopt nog steeds als een speer. Ook vanwege het feit dat je de motor in een fractie kunt slopen verkoop ik hem het liefst in onderdelen. -Onderblok met draaiend gedeelte SB motorcode, blok was splinternieuw dus nu ongeveer 10dkm oud. Inclusief externe mocal oliekoeler. 400 euro -Brandstofpomp by Bert (10mm plunjers, gereviseerd en gemodificeerd). Extreme LDA kegel. Inclusief bijbehorende verstuivers van unimog. 250 euro -cilinderkop was ook splinternieuw dus ook ongeveer 10dkm oud. inclusief k14 turbo goed voor dik 2.0bar turbodruk. 200 euro -sinterbrons koppelingsplaat + gti 16v vliegwiel(te monteren met gti 16v drukgroep) verkocht Deze hele week is de motor nog lopend te horen. Volgend weekend moet hij toch echt plaats maken voor de tdi. prijzen zijn vraagprijzen. groeten franklin Last edited by franklincabrio'79 : 15-04-2010 at 21:01. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Is de koppeling goed?
hoeveel heeft deze gelopen? stuur me een foto aub heb veel intresse. MVG Last edited by gti_power : 11-04-2010 at 23:11. |
#3
|
||||
|
||||
![]() upje,
eventueel ook inruil mogelijk van velgen, mk1 spul of een caddy mk1. |
#4
|
||||
|
||||
![]() koppeling gereserveerd.
ook inruil plaatwerk mk1 mogelijk. |
#5
|
||||
|
||||
![]() koppeling verkocht.
prijzen zijn vraagprijzen jongens. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Koppeling is opgehaald,
IK heb de motor horen lopen en hij loopt zeer goed ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Gaat de brandstof pomp ook goed werken op een 1900 TD?
|
#8
|
||||
|
||||
![]() gereageerd op pm's en een upje
|
#9
|
||||
|
||||
![]() @ JerryGT: De pompen zijn wezelijk anders qua bevestiging. Ja, hij gaat er ook goed op lopen, maar je zult moeten spelen om hem goed pas te krijgen.
Normaal plaats ik een 2mm afstandplaat tussen pomp en steun als ik een 1900 pomp op een 1600 motor bouw. Nu zal je dus theoretisch 2mm van de steun af moeten halen om de poelie goed uit te laten lijnen. (of een 1600 poelie uit moeten draaien)
__________________
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" |
#10
|
||||
|
||||
![]() bedankt voor de reactie bert.
|
#11
|
||||
|
||||
![]() up! goed bod wordt overwogen.
|
#12
|
||||
|
||||
![]() heb m nog steeds
|
#13
|
||||
|
||||
![]() Deze mag wel op slot.
Ik heb de complete motor van Franklin gekocht(en reeds gehaald),dus Stijn's project Go Go diesel gaat een tweede leven krijgen. ![]() |