![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo allemaal,
hier is mijn projectje golf 2 edition one 16v. heb hem helemaal gecleand en een nieuw kleurtje gegeven. mijn interrieur laten overtrekken. ben nu nog bezig met een revisie van een 16v, maar dit is wat volgend jaar dat die er in komt. en dan de motorruimte nog cleanen. hen deze week nog even mijn achterbank laten veranderen. heb hoofdsteunen laten maken. en nu ligtmijn achterbumper nog bij de spuiter die zal dit weekend wel klaar zijn. en dan nog een s-rohr gaan maken. en de wage weer eens langzaam gaan maken voor de meetings. hier wat foto's: ![]() zo stond hij vorig jaar bij de spuiter. ![]() dit is hem geworden ![]() mijn stoeltjes ![]() mijn achterbank die ik sinds deze week terug heb ![]() mijn golfje 2 voor dagelijks daarbij hebben we nog een cabby en een golf 1 in opbouw naar rat look. greets eddy Last edited by eddyvwone : 13-09-2010 at 21:34. |
|
||||
|
||||
![]() super mooie en aparte kleur vind ik het. ziet er goed uit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Erg mooie wagen, kleur is echt appart maar wel erg gaaf
![]() veel plezier en succes ermee ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heel mooi ding!
Zie je wel es rijde ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() Waar heb je dat laten bekleden?
Mag je anders wel even een PB over doen... ![]() Voor de rest ziet het er allemaal netjes uit!
|
||||
|
||||
![]() Stond vorig jaar ook op VAG-Fest toch?
|
||||
|
||||
![]() hey mensen,
vandaag maar weer eens de golf uit de stal gepakt voor te poetsen. het was al weer lang geleden september was de laatste meeting. hier een paar foto's. met en zonder stof hihihih. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() grtz eddy
|
|||
|
|||
![]() Erg mooie Edition, voor zover het nog een Edition te noemen is..
![]() kenteken sticker ziet er ook stoer uit! geen problemen met politie daarmee ofzo?
|
||||
|
||||
![]() Kijk, dat ziet er weer heel anders uit he
![]()
|
||||
|
||||
![]() Even 3 auto's gewassen gepolijst en gewaxt vandaag man wat hebben wij goed gewerkt vandaag.
En ja hij blinkt als een gek. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() vandaag gezien en goedgekeurd! knetterprettige auto!
![]() Blinkt in het echt nog mooier als op de foto's! gr. der pruusj |
|
||||
|
||||
![]() Is en blijft een dikke auto!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Dikke mk2 man!
![]() Prachtige kleur ook ![]() Hoop hem x in het echt te zien ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooie wagen!!!
Ben niet zo,n fan van die kentekensticker uit het midden. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die sticker zit er alleen op als hij rijdt, dus dan maakt dat vrij weinig uit waar die zit he ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooie auto en super interieurke
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie wagen zeg!
|
|
||||
|
||||
![]() hele netta auto! mooie kleur ook vind alleen die grill in kleur niet zo.
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() bedankt voor de reacties.
en wobg60 dat zal wel eens voorkomen ja dat je hem in het echt ziet. ik rij veel meetings af dus zal heus wel een keer zijn dat je hem ziet. ik rij wel alleen vag meeting af. en ja zo heeft ieder zijn eigen ding he. als iedereen dezelfde auto had dan was er ook niks meer aan he. en de sticker die gebruik ik alleen voor het rijden meeting zal hij er weer vanaf zijn. grtz eddy
|
|||
|
|||
![]() Beankt om onze meeting op te leuken, en proficiat met je cup (nu ja, cup) gisteren!
Zéér dikke g2!