|
|||
|
|||
BLUEgti
Goeiedag,
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Rico van Ark geboren op 27-03-1991 en heb sinds kort een VW golf MK lll 2.0 8V 'GTI' toen ik deze auto kocht was er hier en daar al wel het nodige aan gebeurt. Een mooie start op veder op te kunnen bouwen. Sommige zullen misschien de auto ook wel herkennen. Wat is er al gebeurt. Verlaagd doormiddel van schroefset Angels Eye Golf MK4 GTI edition velgen met 185/35R17 Andere spiegels, (kom andere op dit is niet mooi) lijsten deur gespoten (rest nog niet) SuperSprint uitlaat systeem Powerfilter Momenteel mee bezig *Recaro Golf 4 interieur (hoop snel een reactie te krijgen waarneer ik het mag en kan ophalen *Rockford Fosgate Audio Instalatie -2x Rockford Fosgate Punch P2 Subwoofer -2x Rockford Fosgate Power T400-4 Versterkers -1xá2 Rockford Fosgate Power T1652 Voorboxen -1xá2 Rockford Fosgate Power T1693 Hoedeplank Zoiezo nog te doen * Recaro golf 4 interieur Leer bekleden * Laten spuiten bij vriend, ook de lijsten * Andere spiegels * Winterbanden * Rijbewijs halen M'n autotje Deel van Audio Vanavond weer veder met de audio inbouw, Kabels liggen allemaal. de subwooferkist is zogoed als af, evenals de hoedeplank. Foto's volgens zo snel mogelijk. Uitteraad zijn ze nog niet bekleed ivm met zelfde leder wil gebruiken als stoelen. |
|
||||
|
||||
mooi ding hoor, wielen staan super.
|
||||
|
||||
Ja, inderdaad die wielen doen het goed !! Mooie kleur ook.
Maar alleen die lampen he......... Maar welkom hier !!
|
||||
|
||||
Leuke golf Succes ermee
|
|||
|
|||
Quote:
Hebt al na gedacht om golf 4 look lampen te doen met clean voorbumper, maar aangezien ik eerst andere dingen doen en nÃ*et alles helaas te gelijk kan laat ik dat eerst zo even! Bedankt voor de positieve reacties |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou me daar een rustig op orienteren als ik jou was. Er zijn verschillende opties mogelijk. Originele koplampen met extra grootlicht functie erin staat ook netjes !!
|
|||
|
|||
Goeieavond,
De audio zit er nu in. En de subwoofers gaan echt te hardt om eerlijk te zijn, binnenkort maar iets minder laten afstellen en tevens de anders boxen wat harder afstellen want die vallen beetje weg. Subwoofer is zo erg dat als je op +5 speelt (kan tot +15) dat je hartslag mee gaat. Daarna alles er weer uit halen om vervolgens alles te bekleden en te verfen. Versterkers, met Subwoofers. Deze hoedenplank is tijdelijk. Subwoofer 12' en versterker Kabels netjes weg gewerkt. er komt nog een plaat over met plexiglas er in. en wss ook blauwe verlichting op de kofferbak verlichting. En natuurlijk ook andere foto's van Recaro En de voorstoelen, wel ff schuin kijken:P Alles zit nog wel onder de stof enz. dus bekleding is niet zo erg verkleurt. maar wss komt er nog leder om, icm stoelverwarming anders is het in deze tijd van het jaar niet te doen Nu te doen is zoeken naar andere zijspiegels, hebt al na zitten denken om golf 4 spiegels aan te passen. maar ben nu wel even op zoek. |
|
||||
|
||||
Quote:
die zijn ook kant en klaar te koop
|
||||
|
||||
mooie auto. Heb je je rijbewijs intussen al?
|
||||
|
||||
gaaf spulletje zo al met al
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reactie's,
Inmiddels alweer beetje veder kunnen zoeken voor andere koplampen, aangezien ik persoonlijk een strakke voorbumper ook mooi vindt (zonder knipperlichten en zonder de open naad er in) worden het wss golf 4 look koplampen. Ben alleen nog beetje opzoek naar voorbeelden. De spiegels zijn tevens ook al gevonden. maar moet nog wat andere dingen hebben dus nog niet besteld. Binnenkort ook even een afspraak maken met een spuiter, Als ik clean bumpers hebt. Even voorzien van een nieuwe verse laklaagje Met me rijbewijs net weer begonnen, wegens medische klachten was ik er helaas niet aan te gekomen.. |