|
||||
|
||||
O no they killed Lola
Ze zeggen wel eens dat vloeken niet en het ongeluk altijd in drieën komt.
Gisteren wilde ik met mijn GTI (EG)naar mijn werk rijden, komt er ineens rook achter mijn dashbord vandaan. Motor sloeg af en dus meteen contact uit gezet. Blijkt er sluiting ergens in mijn verlichting te zitten. Hafijn, buiten was het toch al vol op licht dus karre maar weer. Rijdt ik eind van de middag weg van mijn werk leek het wel ineens een vliegtuig. Uitlaatspruitstuk gescheurd net onder de eerste flens tussen motor en schutbord. Vandaag vrij en naar mijn werkplaats gereden en de boel los gegooid. Tenminste dat wilde ik. Breekt één van de zes bouten af. Nu ben ik er dus even helemaal klaar mee. Die originele rommel gaat dit weekend er af en dan zet ik er een ander spruitstuk op. Wat een verschrikkelijke K-zooi zeg. Zo, dat wilde ik even met jullie delen.
|
||||
|
||||
Sterkte kerel!!
En hou je hoofd koel. Alleen kalmte kan je redden. |
|
||||
|
||||
wat er ook gebeurd altijd blijfen lachen
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk je licht schakelaar kapot, die gaan wel eens vaker, d.w.z. kabelboom vanaf lichtschakelaar naar stuurhendels zal de buitenmantel wel van verbrand zijn.
Mocht je nog een lichtschakelaar zoeken en een uitlaatspruitstuk, ik heb ze beide nog wel liggen, mocht je interesse hebben stuur me maar een pm. succes. |
|
|||
|
|||
balen man, als het tegen zit zit het meestal goed tegen
|
||||
|
||||
Dank voor jullie medeleven
Morgen maar eens kijken of ik de voorbuis (downpipes) er af kan halen zonder al te veel schade. Ze zitten er al op vanaf 79. Dus de bouten zijn goed rot. @einzer, dank je voor je aanbod.
|
|||
|
|||
sterkte man ik heb het ook gehad dat de bouten afbraken
en zo als eerder is gezegd alleen met kalmte red je het succes |