|
||||
|
||||
Elke vrijdagavond meet&greet Venlo
Wanneer : Elke Vrijdagavond
Waar : Parkeerterrein van het sportpark "vrijenbroek" (driftpleintje) Aanvang : vanaf 20.30 Iedereen met een volkswagen is welkom! andere merken trouwens ook genoeg plaats voor iedereen klik hier voor meer info Routebeschrijvingen: Komende uit de richting Roermond/Maastricht: volg de A73 op de oostoever van de Maas. Neem afslag Venlo-Zuid. Beneden aan de afrit naar links Venlo-Zuid/Ziekenhuis nemen. Bij 2e verkeerslicht rechts. Bij 1e rotonde rechtdoor. Bij 2e rotonde rechts. Vervolgens de 2e weg links en na 400 m ligt het sportpark aan uw rechterhand. Komende uit de richtingen Eindhoven en Nijmegen: volg de A73 richting Venlo-West/Zuid en Maastricht. Neem vervolgens de afslag Venlo-Zuid. Op de brug over de Maas de afslag Venlo-Zuid/Ziekenhuis nemen. (Let op: niet de borden Tegelen volgen!) Beneden aan de afrit naar links Venlo-Zuid/Ziekenhuis aanhouden. Bij 3e verkeerslicht rechts. Bij 1e rotonde rechtdoor. Bij 2e rotonde rechts. Vervolgens de 2de weg links en na 400 m ligt het sportpark aan uw rechterhand. |
|
|||
|
|||
Ben erbij
|
|
||||
|
||||
Parkeerterrein van het sportpark "vrijenbroek" (driftpleintje)
wat moeten we verstaan onder DRIFTPLEINTJE........ ik ben niet van plan om mijn auto in beslag te laten nemen omdat ik ff met zijn alle te gaan gummen. ik ken de weg daar goed en weet ook dat oom-agent. daar niet echt blij mee is en zeker maatregelen gaat nemen. we zijn nu net van het imago aso rijders af ik heb zo`n idee dat het het zelfde word als bij het tref-center. dus ik wacht het wel ff af hoe of wat.. gr,egon |
|
||||
|
||||
het is gewoon meeten, verder niets speciaals bij dus wordt ook niet gesprint enzo.
politie vind alles best zolang het maar rustig blijft. wie is er vanavond? dasahr benny en ik zijn dr zeker weer bij |
|
||||
|
||||
un paar wkeen verder en zijn toch al met een aardige groep, racen is dr niet bij geweest.
wie o wie komt er verder nog? |
|
||||
|
||||
ik zal vrijdag ook eens kijken wat er te doen is...
kom toch uit de buurt. |
|
||||
|
||||
niet gezien...
|
|
||||
|
||||
Quote:
he nick laat me ff weten hoe het is dan ik heb nog steeds mijn twijfels. en het word wel weer eens tijd dat we shinees gaan eten bij deze UITGENODIG. gr egon |
|
|||
|
|||
aankomende vrijdag ben ik er ook weer
|
|
|||
|
|||
kunnen de vento's weer langs elkaar staan
ben benieuwd naar je interieurtje! ff voor de duidelijkheid, we gaan daar alleen wat kletsen en gezellig doen, er wordt niet gedrift, geslipt (tenzij de keien weer zo glad zijn ) , geen zooi gemaakt, geen overlast veroorzaakt. Gewoon gezellig de werkweek afsluiten en soms even in kolonne richting Mc of Burgerking, Men need to eat ook dit gebeurt op een normale manier, geen halve zolen werk.
|
|||
|
|||
Zal eens kijken of ik binnenkort een groepje mee krijg om eens te komen meeten ^^
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
||||
|
||||
is wel vet dan in het donker. maar gewoon een beetje staan?
weet niet echt wat ik er van moet verwachten. ELO dan gaan we gewoon met de flurbo met duitse platen. moet ik um wel eerst ff keuren.
|
||||
|
||||
Als mijn wagen klaar is dan kom ik wel een buurten, Kan ik teminste bijkletsen met Egon.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
hey is hier nog wat ?
Grtz
|
|||
|
|||
om vanuit twente ff naar venlo te knallen om een paar uurtjes bij elkaar te staan lijkt me een beetje ver gaan
wij doen ut gewoon zondag savonds bij de mac in almelo (woonboulevaard) greetzz vw-markie |
|
||||
|
||||
en wie is der vananvond allemaal te vinden?
|
|||
|
|||
der is altijd wat te doen,
m'n vr6 staat nu ook iets lager, wel beter |
|
||||
|
||||
komen er veel mensen op af? Anders kom ik ook wel een keertje kijken
|
|||
|
|||
ligt een beetje aan het weer
vanavond zijn we er trouwens ook |
|
|||
|
|||
aankomende vrijdag:
bij ons op bezoek, vw sportmania met een groep uit het noorde van limburg word weer gezellig! |