|
|||
|
|||
passat vr6
wegen plotselinge swits kwa werk ben ik opzoek naar een diesel of een goedkoop autotje.
van daar dat tegen mijn zin in de passat vr6 weg gaat die ik nog maar net had. maar 60km per dag met een vr6 word me een beetje te gek het gaat om een passat station vr6 hij is dealer onder houden geweest en loopt heerlijk zit een hp schroefzet onder als ik het goed heb velgen azev 5x100 en 5x130 km is 238xxx en staat in assen voorvelgen zijn 7,5j met een klein randje et-waarde is 25 banden maat falken 195/40/16 met zgan banden achtervelgen zijn 9j met een mooi rand et-waarde 11 banden maat dunlop sport 9000 215/40/16 met zgan banden banden rond om zo goed al nieuw prijs 2500,00 inruil diesel/zuinoge auto mogelijk [IMG][/IMG] MOD : Graag 1 keer per dag uppen: zie verkoopregels Last edited by Dirk : 21-10-2011 at 20:02. |
|
|||
|
|||
Kilometerstand, bouwjaar enz.
|
|
|||
|
|||
goed bod of inruil mogelijk
|
|
|||
|
|||
passat 35i b4 vr6 dealeronderhouden
goede avond ik zet bij deze mijn passat te koop de rede is dat ik graag kleiner wil gaan rijden dit is toch niet mijn ding.
ik zou graag weer golf 1 golf 2 jetta 1 en 2 oude type polo enz enz DUS INRUIL IS ZEKKER MOGELIJK het gaat om een passat 35i b4 vr6 in zeer nette staat km stand is 245xxx de passat is daeleronderhouden boekjes aan wezig laats nog complimend gehad van de dealer dat de motor nog zo netjes liep optie lijst de passat heeft airco stuurbekrachteging elec ramen rond om elec bestuuders stoel afneembare trekhaak zit een hp schroefzet onder velgen azev voorvelgen zijn 7,5j met een klein randje et-waarde is 25 banden maat falken 195/40/16 met zgan banden achtervelgen zijn 9j met een mooi rand et-waarde 11 banden maat dunlop sport 9000 215/40/16 met zgan banden vraagprijs is 2300,00 intresse kom met een bod en we komen er vast wel uit! voor vragen liefste per pb tel 0611832947 |
|
|||
|
|||
zondag up
|
|
||||
|
||||
graag niet steeds nieuw topic starten
|
|||
|
|||
wat is dit voor onzin maak ik een nieuwe nette advertenie verpest je hem weer om hem weer zamen te voegen!!
|
|
||||
|
||||
er bestaat ook een edit knop
mooie passat succes met de verkoop!
|
|||
|
|||
kan dicht passat is er niet meer