|
||||
|
||||
Rembekrachtiger verchromen hoe?????
Heeft iemand enig idee hoe je een rembekrachtiger uit elkaar kunt halen i.v.m. dat ik dat ding wil laten verchromen. Heb al ff zitten kijken maar weet niet hoe het moet!!!!!!!!!!!!! O ja het is er één van een Gti.
|
|
||||
|
||||
Volgens mij zitten de helften in elkaar geklemd, uit elkaar zal het probleem niet zijn. Luchtdicht in elkaar lijkt me lastiger.
|
||||
|
||||
Hoe zouden die duitsers dat dan doen????????
|
|
||||
|
||||
Chiel van de MIVW kan je er meer over vertellen Hij is alleen niet "on-line" maar altijd met zijn auto bezig. Gooi je vraag anders op het gastenboek bij ons, wie weet weet een van de anderen precies hoe hij het gedaan heeft.
|
||||
|
||||
ga jij eens wat van die gasten hierheen slepen dan.... :p
|
||||
|
||||
Quote:
Er zitten er drie of vier mischien wel vijf momenteel, Marcel hoor je de laatste tijd ook maar weinig moet ik zeggen.
|
||||
|
||||
Heb het nummer van chiel wel, zal hem wel eens bellen, en zet het ook wel in het gastenboek.
|
|
|||
|
|||
:biggrin: volgens mij heb ik nog wel ergens een busje woonwagen chroom staan :biggrin: maar uh ik heb me dat ook wel eens af gevraagd toen ik mn slot platen van een audi 90 stond om tebouwen naar een golf 1...
|