|
|||
|
|||
zijpaneel golf4 3 deurs
weet iemand hoe je het agter zijpaneel van een golf 4 3deurs uit haalt
omdat ik agter geen boxen in de panele heb zitten zou ik die graag agter dat roostertje steken. heb wel al 2 grote plastiken bouten uitgehaald van onder en de zetel en rugleuning maar dan zit ik vast heeft iemand dat al eens moeten doen of ergens een how to over? |
|
|||
|
|||
als je je deur open maak, ga je op de achterbank zitte, en dan in de deur post trek je gewoon dat ding naar je toe, en dan ken je je luidspreker zien zitten, om heel het paneel er uit te halen, moet je beetje wringen, en als dat dan niet lukt, dan moet je ff de rug leuning van de achterbank naar voor klappen, en dan pak je hem er zo uit, hopelijk begrijp je beetje hoe ik het uitgelegd heb...
groeten |
|
|||
|
|||
Ik ben zelf begonnen om de panelen van voor naar achter los te maken (incl instaplijsten,) Zover ik weet zitten de kabels niet bij, iig niet bij mij...
als je de lijst van je gordels losklikt zal je zien dat je 3 schroeve los moet halen om de hele achterpaneel lost krijgen. Een beetje kracht is niet verkeerd. Ik was een half uur rustig bezig en wilde niet los. Ik verlies snel mijn geduld als iets compleet niet mee wilt werken. Dus na een ruk kwam het los... succes. (op vwvortex.com is er voor de mk4 een hele topic over alle soorten tutorials. kan je eventueel ook een kijkje op nemen)
|
|||
|
|||
dat paneel van die gordel dat je zegt is dat dan van de voorste gorder
|
|
|||
|
|||
Yup, de rand die zeg maar omgevouwd zit, die kan je netjes met een schroevedraaier eruit wippe, ze zitte met een soort kliknagel vast. Dus beetje kracht om hem los te halen is niet verkeerd. En de rest een voor een los halen, heb je een kant gedaan stelt het niks voor. Mijn eerste keer was ik letterlijk half uur bezig, daarna de andere kant was in 5 min los xD