|
||||
|
||||
Waar is NSU?
Ik vroeg me eigenlijk af waarom je niet veel hoort en ziet over NSU!?
NSU is in '69 overgenomen door Volkswagen, dus is het ook gewoon VAG, maar schijnbaar denken NSU'ers hier zelf anders over ofzo Daar zitten echt vaak ook vette gebakjes tussen en op het circuit kom je er ook wel eens 1 tegen.. Dus waarom geen NSU op meetings en fora etc??? Even wat sfeer plaatjes: filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=Zt6sqKaQeO0 Voel je vrij om aan te vullen met foto's e.d.
|
||||
|
||||
Op retromania waren er altijd 2 aanwezig.
|
|
||||
|
||||
"Jaren later (1969) nam Volkswagen NSU over, om haar te laten fuseren met Auto-Union. Dit leidde tot Audi NSU Auto-Union A.G.", tegenwoordig ook wel Audi genoemd...
Je ziet dus nog dagelijks erg veel NSU's...
|
||||
|
||||
Ruig spul!
|
||||
|
||||
Op Cleaned zit er ook een.
http://forum.cleaned.be/index.php?s...&hl=koerspiloot |
|
||||
|
||||
Zal mijn foto's van de Bergrennen in Osnabrück eens uploaden, daar reden er genoeg rond.
|
|
||||
|
||||
dat project van cleaned volg ik ook idd, die gozer heeft al een paar plaatjes van auto's..
en die NSU gaat ook een super goede kant op! vind ze altijd wel ruig
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ja ik volg hem hier: retropilots.be (meer pagina's, maar volgens mij zelfde hoeveelheid foto's/info...
Koerspiloot zit ook hier op het forum, als het goed is ) Zo'n NSU ro80 is ook vet, wel lelijk, maar wel wankelmotor! 1 van die op Retromania is toch een gele? Volgens mij heb ik die wel gezien...
|
||||
|
||||
Straks weer n nieuw project?
|
||||
|
||||
Quote:
Haha nee joh! Ik heb het nog druk zat met me 1 Maar ze blijven ruig om te zien, vooral op het circuit!
|
||||
|
||||
Moet je even naar de algemene audiclub !
daar zitten er veel en je hebt ook de nsu club http://www.nsu.nl/ dit is de mooiste nsu tt die ik ooit gezien heb... achterklepje half open voor de koele wind... gruwlijk |
|
||||
|
||||
De meeste bezitters van deze wagens komen meestal alleen op oldtimertreffen of clubweekenden. vaak zijn ze niet geïnteresseerd in het nieuwere spul.
maar het zijn erg leuke auto's en jammer dat ze niet zo vaak zijn te zien op meetings! |
|
|||
|
|||
Die meuk heeft mijn pa ook nog gereden
|
||||
|
||||
prachtige auto's!
|
|
||||
|
||||
ik heb er toch in belgie aardig wat gezien op meetings.
dacht dat er vorig jaar op retromania 4 stonden en op retrovwdays 2. hele vette karretjes. staat er af en toe ook nog wel eens een op marktplaats hoor. laatste vroegen ze 7000 voor.
|
||||
|
||||
misschien eens een topic aanmaken: dikke NSU's ?
|
||||
|
||||
Ik heb me laten vertellen dat de oudste NSU van nederland bij mij op het dorp staat. Geleverd door de NSU dealer te Gorredijk destijds.
|
|
|||
|
|||
echt wa voor jou guus! labrador achterin en gaan dwars met da ding!!!
|
|
|||
|
|||
Echt geweldige auto`jes, me vader heeft een denk een jaar of 5 geleden zo`n autotje gehad voor de hobby. Een nsu TT, in nieuwstaat, motor was volledig aangepakt en eigenlijk race klaar. +/- 115 pk en 650 kg kon je echt onverwacht snel wegkomen tot de 100 . eigenlijk jammer dattie die wagen verkocht heeft.
|