|
|||
|
|||
Dubbele solexen 40mm supercompleet 8V
Te koop aangeboden,
Een zeer nette set 40mm solex carburateurs. Inclusief splinternieuw inlaatspruitstuk en speciale pakkingset tussen spruitstuk en carburateurs. (kunstof pakkingen waar aan beide zijden o-ringen in zitten). Gasmechanisme alles is erbij alleen luchtfilters ontbreken. Wel zit de aluminium platen voor de luchtfilters erbij (handgemaakt) om zodoende hogere filters te kunnen monteren. brandstofpomp zit er ook bij (ook nieuw gekocht). Dit alles heeft nog niet een volle tank gereden bij mij op mn mk1 GTI maar door het ombouwen op vrij programmeerbaar en gasklephuizen te koop. Vraagprijs is 400 euro voor deze supernette set. |
|
||||
|
||||
@Maurits:heb je of weet je 45ers solex/dellorto 48mm mag ook.
DHLA 40 heb ik zelf. Jan |
|
|||
|
|||
He Jan,
Weet een enkele 48mm weber..(meen iedergeval dat het 48mm is kan ook 45zijn) Kom denk ik als het jouw past de bak even brengen heb het elke keer nog niet aan tijd gehad smoordruk maar daar hebben we nog wel even contact over. Gr. Maurits |
|
|||
|
|||
Upje
|
|
|||
|
|||
Wat voor motor hebben ze op gezeten?
|
|
|||
|
|||
Hebben op een 1.9 8V gezeten.
|
|
|||
|
|||
bedoelde welke motorcode?
|
|
|||
|
|||
EV.. Maar is niet zo belangrijk toch? Past namelijk op elke 8V m.u.v een crossflow of 2L
|
|
|||
|
|||
Bod ook welkom
|
|
||||
|
||||
Wat zou dit met de prestaties doen op een 1.6 FP motor? (standaard 75PK)
Last edited by Mitta : 29-07-2010 at 21:16. |
|
|||
|
|||
Dat kan ik je zo niet zeggen, is van meerdere factoren afhankelijk, Zal er iedergeval niet minder op worden. En het geluid is echt fenomenaal!
|
|
|||
|
|||
up!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Daar doelde ik op bouw een 2l met een crossflow, |
|
|||
|
|||
Oke ja idd dat is dan anders.. Bod mogelijk..bellen mag ook : 0614272938
|
|
|||
|
|||
Heb je ook foto's van het geheel?
|
|
|||
|
|||
Jawel maar heb geen idee hoe ik die op volksforum krijg, sorry ben niet helemaal thuis met computers. Set is gewoon nieuw zoals omschreven! Spruitstuk splinternieuw en brandstofpomp ook. Gasmechanisme alles zit er gewoon bij.
|
|
|||
|
|||
u heeft een PM
|
|
|||
|
|||
Up!