|
|||
|
|||
kom op zeg!
http://link.marktplaats.nl/354861528
VW-ers onder mekaar maken het steeds lastiger! Dit kan toch niet of wel?
|
|||
|
|||
Vandaar dat ze ook nog te koop zijn, hier is normaal toch gewoon genoeg vraag naar
|
||||
|
||||
Aardige prijs idd.
|
||||
|
||||
Die VW 'vriend' kan aardig rekenen! Als je echt dat soort achterlampjes wil hebben kan je beter ze zelf uit Amerika laten komen. Complete setjes, weliswaar gebruikt maar in nieuwstaat, zijn er te vinden vanaf 60 dollar.
|
|
|||
|
|||
Ik snap je gti er.
Maar we weten ook dat hier op het forum ook ... prijzen gevraagd worden voor vanalles en nog wat. gewoon zodra het old scool of iets dergelijks is de hoofdprijs er voor vragen.... |
|
||||
|
||||
Ja, deze meneer probeert snel een paar knaken te verdienen.
Ik weet nog dat ik nieuw iets van 150 gulden gaf voor zo'n setje !! Hahaha
|
||||
|
||||
Ik zeg het al jaren de VW Scene is BIG BUSSINES en weinig liefhebbers meer doorvoor zijn er nu vele geldwolven en mediageile personen.
|
|||
|
|||
heb zelf thuis de rood/zwart/rood versie liggen in nieuwstaat, wat moet ik daar dan voor vragen 500 euro!!
|
||||
|
||||
@Hugolf: heb je vorige maand toch nog een koopje gescoord!
|
||||
|
||||
Dan kan ik ook wel 500 vragen voor CHINA JETTA achterlichten..
Tsja prijzen weten ze wel... maar eigenlijk zijn we allemaal kuddedieren.. omdat DIE/HIJ het heeft moet IK het ook (BBS/Schmidt/USA crap) dan gaan de prijzen omhoog....
|
||||
|
||||
Wat een idiote prijs voor een setje lampen, bij de dealer ben je nog goedkoper uit. Maar omdat he't 'USA' is mag er goud voor gevraagd worden?? Wat moet ik strax wel niet voor mn achterlichten gaan vragen
|
||||
|
||||
de verkoper hiervan zit ook op het forum (zal zijne naam hier niet posten)
tussen vragen en krijgen is ook nog een verschil he vorige week is nog een nieuw setje verkocht op ebay.de voor 90 euro: http://cgi.ebay.de/Rote-Ruckleuchte...=item45f35fcde7 Last edited by golf16v : 21-06-2010 at 19:08. |
|
||||
|
||||
Stino86 oid toch?
Wat boeit dat nou, laat 'm lekker.. als hij niet 't niet verkoopt dan merkt hij 't vanzelf, echt in de weg zal het niet liggen denk ik.
|
|||
|
|||
Heb zelf een setje gekocht voor 100euro.
Op ebay gaat een nieuwe setje meestal voor rond de 200euro weg.
|
||||
|
||||
ach,je kunt je er over opwinden,maar ik heb allang gezien dat er ook nog mensen rondlopen die dit geld er gewoon voor neertellen....
dus ja.....
|
||||
|
||||
Quote:
vooral je er over op winden heeft gewoon geen zin |
|
||||
|
||||
hier heb ik echt nooit iets van begrepen!
met een spuitbus en een setje cl achterlichten heb je nog een mooier effect! want die rode hella's zijn meer roze dan rood! die zogenaamde most wanted, zijn ook gemakkelijk te maken, met 2 spuitbussen! snap dat sommige liever orgineel kopen, maar het blijven hella's groetjes een gierige hollander (en ik vind het leuker om iets zelf te doen dan het zo te kopen)
www.facebook.com/basetheone Last edited by DUB : 22-06-2010 at 08:07. |
|
||||
|
||||
Ik maak me er ook niet druk om... Vind € 400 voor een hele Golf III al teveel geld, anderen leggen het schijnbaar makkelijk neer voor een setje lampen. Easy comes, easy goes...
|
||||
|
||||
Tja, hij mag er toch voor vragen wat hij wil?
Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Als hij er zo veel voor vraagt en hij verkoopt het niet dan zal hij met de prijs moeten zakken. Als er wel iemand zo gek is om 400 Euro voor achterlichten uit te geven dan zijn ze het blijkbaar waard en is de vraagprijs gerechtvaardigd. Zo werkt het nu eenmaal met alles. Olie uit de grond halen is ook niet duur, maar als de vraag groot wordt kost een vat olie opeens 160 dollar ten opzichte van 80 dollar 2 jaar geleden toen de vraag kleiner was. Marktwerking noemen ze dat en daar doe je helaas vrij weinig aan.
|
|||
|
|||
ja zie het probleem ook niet
als het teduur is koop je het toch gewoon niet .... jij lekker je zooi verschijten .....heb je het zelf nodig niet tevinden of de hoofd prijs betalen denk jullie dat er bij de gerenomeerde VW onderdelen/tjoening bedrijven geen winst gemaakt wordt verkoop mijn spullen ook liever met winst als verlies voor vrienden geldt dit anders maar om nu elk forum lid tot vriend te beschouwen ,hellaas eerder als collega,s en dat is bij mij echt iets anders dan vrienden
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold Last edited by bivw 16vg60 : 22-06-2010 at 17:25. |