|
|||
|
|||
Pioneer dubbeldin radio/ cd/ dvd.
Te koop aangeboden :
Pioneer AVH 3200DVD dubbel din headunit. Met radio/ cd/ mp3/ dvd/ usb/ sd enz enz. Uit te breiden met navigatie pakket en tv tuner. 3 versterker uitgangen (incl sub), 4x50 watt, touch screen enz. te veel functies om op te noemen. Tegen het dievengilde heb ik er een frontpaneeltje bij wat je er op drukt met een zuignap, waardoor het lijkt of er een oude radio in zit. De radio is nieuw gekocht in mei dit jaar en nog in nieuwstaat, geen krassen of beschadigingen. Fabricage datum die er op staat is van maart 2010. Compleet met doos, boekjes en instructie cd rom. Alleen de factuur (425 euro) is er niet meer bij, die heb ik in mijn oude auto laten liggen maar dat zal voor de garantie geen probleem zijn lijkt me. Super mooi toestel voor je Passat, Golf, Bora, Polo enz enz... Pioneer prijs is 499 maar op internet worden ze aangeboden rond de 400 euro zag ik. PRIJS 250 euro. DIT TOESTEL DUS : http://www.stereoplaza.nl/index.php...h-3200-dvd.html |
|
||||
|
||||
Verdomme, heb ik me net een navi gekocht...
Ruilen tegen drie Kenwood cd-spelers?
|
|||
|
|||
Quote:
Ehmmm nee . Ik wil hem eventueel wel inruilen (met bijbetalen van mijn kant uiteraard) op een leuke set 18 of 19" wielen in 5x100... |
|
|||
|
|||
PB VR6er eens,
zie zoekt er nog één...
|
|||
|
|||
Upje.
|