|
||||
|
||||
Saturday Cruise Nights
Saturday Cruise Night
Tijdens de zomermaanden op de eerste zaterdag van de maand. Op "de Werf" (industieterein Zichtenburg) Den Haag - Zuid aanvang is vanaf 19:00 uur Entree met Amerikaanse auto: Leden: gratis Niet leden: 4 euro Bezoekers zonder auto: gratis The Saturday Night Cruise is er voor en door Amerikaanse Auto liefhebbers. Hier kun je de Amerikaanse Auto bewonderen en contact zoeken met andere liefhebbers. Onder het genot van de muziekklanken van een band en interessante koopwaar van enkele stands is het een gezellige avond. bron: www.cruisebrothers.nl Afgelopen zaterdagavond met m'n zwager en z'n Bonneville (2e foto) en User-x naar de SCN geweest .. was weer genieten !!
Last edited by Area51 : 07-05-2007 at 13:40. |
|
||||
|
||||
Marc belde me nog om ook even te gaan, maar ik had de hele middag al in Poeldijk gestaan met de vrachtwagen dus al heel wat langs zien komen. (Marc ik bedoelde die Camaro op foto 3 )
|
||||
|
||||
Aanstaande zaterdagavond is het weer zover.
|
||||
|
||||
die van foto 4 vind ik super.
Daar zou ik een nier voor afstoten!!
|
||||
|
||||
Gaaf man! Hoeveel auto's komen daar op zo'n avond dan??
|
||||
|
||||
misschien leuk om te weten er is overdag in Rotterdam ook een oldtimer festival, leuk om even te combineren!
|
|
||||
|
||||
Quote:
geen idee, maar ik schat toch minimaal een auto of 250 á 300 maar het kunnen er gerust 500 zijn
|
||||
|
||||
Afgelopen zaterdagavond was het weer zover .. niet zo druk als vorige keer, maar toch weer een behoorlijk aantal mooie
Amerikanen gezien. Ook nog wat bekenden gespot .. Marc, Tjaap en keverpech. Eerst volgende keer dat het weer is, is zaterdag 7 Juli
|
||||
|
||||
het blijft leuk, ik reed nu terug vanuit Rotterdam en kwam alleen maar grote en mooie amerikanen tegen, helaas geen tijd om heen te gaan, hoop de volgende keer toch weer eens even te gaan kijken!
|
|
||||
|
||||
hee leuk mijn wagen ook nog op de kiek. 3e van onder, van de eerste post. Is altijd een leuke zomer meeting. beter is de King Cruise. Elke 2e zondag van de zomermaanden www.kingcruise.nl Zelf organiseer ik ook een lokale meeting. Elke 3e zaterdagavond van de zomermaanden. Misschien leuk om eens te kijken ? www.sunset-carmeeting.nl grtz mark |
|
||||
|
||||
as zaterdag is het weer zover !!
Saturday Night Cruise
Tijdens de zomermaanden op de eerste zaterdag van de maand. 5 April, 3 Mei, 7 Juni, 5 Juli, 2 Augustus & 6 September 2008 Op "de Werf" (industieterein Zichtenburg) Den Haag - Zuid aanvang is vanaf 19:00 uur Entree met Amerikaanse auto: Leden: gratis Niet leden: 4 euro Bezoekers zonder auto: gratis The Saturday Night Cruise is er voor en door Amerikaanse Auto liefhebbers. Hier kun je de Amerikaanse Auto bewonderen en contact zoeken met andere liefhebbers. Onder het genot van de muziekklanken van een band en interessante koopwaar van enkele stands is het een gezellige avond. bron: www.cruisebrothers.nl
|
||||
|
||||
wanneer mogen we weer?
|
||||
|
||||
eerste zaterdag van de maand altijd, dus 4 juli a.s.
|
|
||||
|
||||
hmm dan zit ik in rusland..
zat net naar de pics van sander te kijken... leuk sfeertje altijd.
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Ik ben hier ook wel eens heen geweest met de '65 Chevrolet Corvair van mn baas.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Volgende week zaterdag (5 september) alweer de laatste SCN voor 2009.
|
||||
|
||||
Aanwezig met de Corvair!
|
|
||||
|
||||
Morgenavond dus aanwezig, wie komen er nog meer?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi ding man! |