|
||||
|
||||
Audi 80 GLS '80 Helios blauw creme interieur 800,-
Te koop:
Audi 80 GLS uit 1980. 1600 4 bak. Trekhaak km stand 150865 (is afgelezen stand. km teller doet het niet geeft wel snelheid aan uiteraard) De auto is gister gekeurd. Helaas nog niet goedgekeurd. Er waren een paar kleine dingetjes, accu niet goed vast, remlichten deden het niet, knipperlichtjes aan de zijkant deden het niet. En het gat in het rechter knipperlicht. Alle problemen zijn al opgelost en ook al weer opnieuw laten keuren. Alle punten zijn goedgekeurd. Ik moet alleen nog wachten op het nieuwe knipperlicht. Die komt maandag binnen en dan kan de auto afgemeld worden. Dus, vanaf maandag met nieuwe APK! recent vervangen: 4 banden, Nu nog steeds zo goed als nieuw, accu, ashoezen, startmotor, koplamp, koppeling (door vorige eigenaar) Infoboekje zit er nog bij en de apk keur bewijzen vanaf 2005. Ik ben nu bezig de auto apk klaar te maken en verwacht dat deze aan het eind van deze maand er weer nieuw voor 2 jaar op zal zitten. Onderdelen vervangen, *uitlaat (tussen en achterste demper.) Is bij spruitstuk gewoon nog netjes. *Kabel om de motorkap open te doen. Deze knapte me gister. *startmotor. Hierbij ook allerlei kabels vervangen. Oude waren niet veel meer. met als gevolg dat de auto nu ook in 1 keer start. en niet meer afslaat (was voorheen een beetje een probleem.) *koplamp. Oude zat een barst in. Ook doe ik mijn vraagbaak erbij. Ik heb er straks toch weinig meer aan en het is een handige hulp voor het hobby'n aan de auto. Morgen (12-08) gaat de auto voor de apk. hier morgen meer info over. Nadelen, Er zitten een paar deuken in de bestuurders kant. Een roestplek op de bestuurders deur. Ook zit er een roestplek onder de voorruit. Ik wou dit zelf klaar gaan maken maar omdat de Audi de deur uit mag ga ik hier verder geen tijd meer in steken. De bodem is hard! Te bezichtigen in Dedemsvaart. Voor extra info 0629111000 Vraagprijs 800 euro hierbij een paar recente foto's Vandaag gemaakt (11-08)
Polo coupe 1.3 Cleaned Golf 3 TDI 81kw Chipped (Donor) Golf 2 GTDI project Audi 80 GLS (Ex) Last edited by Franky B : 13-08-2010 at 13:53. Reason: recente foto's en extra info |
|
|||
|
|||
Heb je een paar detail foto's van de schade?
|
||||
|
||||
Komen er aan. Moet even de camera hebben dan zet ik ze er op. Het zijn ook geen grote schades. Ik denk dat je ze er wel uit kan halen zonder te spuiten.
Maar dat zal wel uit de foto's blijken
|
||||
|
||||
Bij deze dan de foto's van de schade. Let niet op het stof. De auto staat al een poos binnen (vanaf de winter) en heeft even een wasbeurtje nodig.
Ik hoop dat ze duidelijk genoeg zijn. Had niet genoeg ruimte om ze beter te maken.
Polo coupe 1.3 Cleaned Golf 3 TDI 81kw Chipped (Donor) Golf 2 GTDI project Audi 80 GLS (Ex) Last edited by Franky B : 11-08-2010 at 14:25. |
|
||||
|
||||
wat moet er dan nog gedaan worden om er apk op te krijgen?
|
||||
|
||||
Quote:
Eigenlijk heel weinig, De linker koplamp moet vervangen worden daar zit een barst in en de start motor doet het af en toe niet. Dus die moet ook vervangen worden. Dat gaat dit weekend gebeuren en daarna kan de Audi voor de keuring. Mochten er dan nog meer dingen aan het licht komen moeten die natuurlijk ook opgelost worden. Maar ik heb er sinds de vorige apk amper 3500km mee gereden dus ik kan me bijna niet voorstellen dat er meer gebreken zullen zijn.
|
|||
|
|||
audi
wat is je uiterste prijs?
|
|
||||
|
||||
ik zie geen pm???