![]() |
|
||||
|
||||
![]() Beste VW Liefhebber,
Hierbij zet ik mijn 19 inch BBS velgjes hebben te koop. Steek is 5x100 en past perfect op bijvoorbeeld de Audi TT en de VW Golf IV ET Waarde is 35 voor alle 4 de velgen Breedte is 8,5 J voor alle 4 de velgen. ----------GEEN STOEPRANDSCHADE!!!!!!!--------------- Maar wel helaas kleine monteerschade ![]() Randjes zijn pas gepolijst en met Meguiar All metal Polish onderhouden. Hoogglans zwart gespoten hart. Je krijgt er 1 zgan nieuwe en 2 redelijke banden bij van Nankang. Bandenmaat is 225/35/19 Met de 3 banden is de vraagprijs 590euro. Een leuk bod is altijd welkom, maar wel svp serieus bieden. Velgjes zijn te bekijken in Roermond. ![]() Gr. Erdem Tel 06 466 55 883 Zie foto's op http://auto-onderdelen.marktplaats....o-rs-rm-b2.html ![]() ![]() ![]() Edit: Velgen kunnen ook geruild worden tegen 18 inch 5x100. Laat maar weten welke set je wilt inruilen
Chilluh met me TDI tjuh... Last edited by urdum : 07-08-2010 at 14:39. |
|
|||
|
|||
![]() Gaat het hier om orginele BBS of imitatie...?
aan de prijs te zien imitatie denk ik...... maar wel handig om dat dan even in je advertentie er bij te vermelden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zal ik de volgende keer aan denken.
![]() Ik ga over een paar dagen op vakantie...Als iemand met een leuk bod kan komen, zullen ze binnen no time weg zijn ![]()
|
|||
|
|||
![]() als het replica's zijn koop je voor dit bedrag ook nieuwe volgens mij.
succes met de verkoop. gelijk upje |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zonder banden inderdaad, maja is maar een vraagprijs. Een leuk bod is altijd welkom aangezien ik het geld best wel goed kan gebruiken.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() met gladde banden of geen banden. maakt niet zoveel uit en mijn ogen
succes met de verkoop . ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Thnx heren. Bij deze UP! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Velgen kunnen ook geruild worden tegen 18 inch 5x100. Laat maar weten welke set je wilt inruilen
UP!
|
|||
|
|||
![]() ook leverbaar met een 4de band?
zoja pm maar even heb nog een mooi setje velgen liggen 18inch ik hoor het wel van je |
|
||||
|
||||
![]() Schop!
|
||||
|
||||
![]() Up!
|
||||