|
||||
|
||||
nieuwe daily, jetta
Sinds gisteren weer een jetta mk1 Het is een 82er, 1.5 automaat.
Nieuwe carburateur en brandstofpomp, en een lekke uitlaat Bekleding is een beetje gehavend, maar ja, mag de pret niet drukken. Schroefset is besteld, evenals een setje velgen. Velgen komen helaas pas de eerste week van juni |
|
||||
|
||||
Mooie Sjetta en de plannen klinken goed En goed dat je de kleintjes gelijk het VW-virus meegeeft.
|
||||
|
||||
In mijn gang naar boven(thuis), hangen allemaal posters van verschillende vw's. Kever/bus/golf1 en jetta1.
Elke avond bij het naar bed brengen lopen we er langs, en noemt mijn dochtertje de verschillende types op |
|
||||
|
||||
leuk ding ziet er goed uit,succes ermee
|
|||
|
|||
dikke jetta !
opvoedkundig ben je ook goed bezig !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Veel rijplezier, zelfs nog practisch ook met 4 deuren.
Zo snel mogelijk naar beneden met dat hok als je laag genoeg gaat dan vallen de velgen ook niet meer zo op Wat voor velgen komen er onder? |
|
||||
|
||||
Er komen lenso bsx(?) onder, met een zwart hart. Ja ik weet het nep-BBS, en iedereen rijdt er mee, maar ook ik heb maar een beperkt budget .
Motorruimte is zeker nog mooi schoon,en uitgerust met een glimmende nieuwe carburateur |
|
|||
|
|||
Quote:
Jammer dat je daar niet veel van ziet he Dynamo is ook nieuw zeker. |
|
||||
|
||||
zoiets?
beetje vaag, maar dat krijg je met een telefoon-camera |
|
||||
|
||||
mooie jetta
enne die lenso bsx is naar mijn mening niks mis mee,die gaan zeker uber staan... |
|
||||
|
||||
Schroefset is zojuist besteld , blauwe platen zijn binnen, en een spuitbus op kleur om het frontje bij te werken
|
|
||||
|
||||
Leuke auto! Originele Nederlander?
Je mag best wat meer foto's posten hoor |
|
||||
|
||||
auto is helaas een ingevoerde. Maar ja, eigenlijk zijn ze dat allemaal, toch ?
Zal zaterdag een paar fotos maken. Ga de blauwe platen er dan opzetten,de uitlaat moet gelast worden, en het onderste deel vh front wil ik bijwerken. |
|
||||
|
||||
zo dan, vd week schroefset binnen gekregen, en gisteren maar even gemonteerd. Moet nog wel het een en ander afstellen, want het loopt een beetje aan,met 175/70/13. Stalen velgen zitten er tijdelijk onder, totdat de lenso's binnenkomen.
|
|
||||
|
||||
heb er wel een nieuw eindstuk aan gelast.Werk zelf bij de vw dealer, en dan hou je mooie stukjes pijp over, ivm montage van roetfilters (passat) . Deze zijn iets groter van diameter, als het originele einstuk. Verder niet veel gedaan zaterdag,de vrouw staat op "knappen",dus.....
|
|
||||
|
||||
Zo dan, vannacht een nieuwe vw liefhebber erbij gekregen!
Zijn naam is JESSE. En dat handgebaar van hem, komt omdat er een zwager van mij bijstond met een OPEL- shirt aan. Net paar uur op de wereld, en dan al goed van slecht kunnen onderscheiden!!! |
|
||||
|
||||
gefeli!!!
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd!
|