|
||||
|
||||
Yellowbug
Hoi allemaal. ik ben Ronald woon in de omgeving van Roermond (Limburg) ben getrouwd en heb een zoon.
Ik ben al enige tijd bezoeker van dit forum en vind het toch tijd om me zelf even voor te stellen. (Op golfcabrioforum en VWforum heet ik Ronnie62) Ik ben sinds dat ik een VW kever 1303 cabrio heb gekocht in 2000, geïnteresseerd in dit merk. de kever is een echt zomer voertuig en probeer regen zoveel mogelijk te vermijden met hem. (staat momenteel in de verkoop omdat ik hem te weinig gebruik) Sinds 2008 heb ik een witte mk1 cabrio waar ik met de reparatie / restauratie bezig ben (wordt voor onze zoon). Vanaf september 2009 heb ik voor mijn vrouw een andere mk1 cabrio gekocht uit 1985. Óok hier diende werk aan uitgevoerd te worden, wat eigenlijk niet voorzien was. Ik had bij de koop niet lang genoeg gekeken, anders had ik hem laten staan. Maar momenteel is de carrosserie weer helemaal in orde. Verder ben ik sinds kort in bezit van twee dichte mk1's Een blauwe vijfdeurs 1.1C en een rode 1.5 GL automaat met origineel schuifdak. De blauwe gaat opgeknapt worden en ik zal de vorderingen zoveel mogelijk hier in een project topic plaatsen en bijhouden met foto's. De rode wordt momenteel door onze zoon gebruikt als overbrugging totdat de cabrio van hem klaar is en zal waarschijnlijk daarna winterauto blijven, maar je weet het nooit En dan nu de plaatjes. De kever die sinds kort verkocht is. De witte toen ik hem net geruild had tegen mijn motor. De witte net van de lasser terug De groene van mijn vrouw En de twee laatste dichte golfjes Ik heb verder een technische achtergrond doe erg veel zelf maar ken mijn beperking. Ik probeer zoveel mogelijk zelf uit te voeren, maar voor bepaalde werkzaamheden heb ik de hulp van een vakman nodig (zoals laswerk). De voorbereidingen doe ik wel weer zelf. Ik heb er erg veel plezier in, het is voor mij een (mogelijk uit de hand aan het lopen) hobby Veel leesplezier Grtz Ronald
Mijn wagenpark Golf 1 cabrio 1985 AKR 2.0L 115+Pk Last edited by Yellowbug : 09-01-2011 at 12:06. |
|
||||
|
||||
welkom hier... leuk wagenpark
|
||||
|
||||
leuk spul
|
||||
|
||||
Welkom, leuke wagens.
|
||||
|
||||
Inderdaad een leuk wagenpark. Er komen steeds mer Golfjes bij in Limburg. Dat lijkt mij een goeie zaak!
En een leuke hobby is het zeker en uit de hand lopen doet het al snel. Weet ik alles van. Zo heb je 1 auto en voor dat je het weet heb je er 5