|
||||
|
||||
Golf III GTI project
Dit is het project van mijn broer... Voor een paar mensen al bekend, zo niet, bij deze:
Project begon na een aanrijding met de auto door zijn broertje... ( ) niet op laten knappen, maar geld uit laten keren en er gelijk vanalles aan veranderen... begin met wat foto's, later wel ff update met info... maar het resultaat is momenteel zo mooi, dat ik snel ff wat foto's wou posten van vanmiddag!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Strakke bak, man! kan je niks anders van zeggen! ziet er erg goed uit! (vooral de kleur vind ik erg mooi!!!)
|
||||
|
||||
ziet er strak uit thom (en broer)!
idd beter met de schroefset naar beneden geschroefd! mooi werk!!
|
||||
|
||||
mooie bak! is dat een ori kleur? staat hem goed iig.
|
||||
|
||||
Volvo kleur...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Echt een hele nette wagen.
Dat was toen met het 'aanrijdings-topic' wel anders... Mooi ding, net als je Jetta('s)
|
||||
|
||||
Heel mooi........super strakke bak........echt geil.
Ben spraakeloos.
|
||||
|
||||
mooie wagen en een mooi kleurtje.......................
|
||||
|
||||
mooi hoor....
|
||||
|
||||
kijk dit is weeeeer een heeeeelleeeee nete kar!!!!!!!!!!
maar zie ik het nou goed zijn dat de wielen van een neiuwe mb e klasse???? ziet er iig super uit keep up the good work
|
||||
|
||||
o en dan gelijk nog een vraag hoe hebben jullie het op gelost met de deuren
bdoel hoe open je ze van buiten??????
|
||||
|
||||
spoelen met afstandsbediening....
|
||||
|
||||
whoo nice very nice mooi kleurtje
|
|
||||
|
||||
Kzag 'm al op het spietforum idd. Hele mooie auto!
|
|
||||
|
||||
Quote:
raam intikken en openen... :p Hij wou het eerst met knopjes op de buitenkant van de auto doen, maar eigenlijk is de mooiste oplossing idd gewoon afstandsbediening... Moeten wel zware magneten op om de deuren te openen, Golf III deur gaat minder makkelijk als Golf II deur. Mercedes E klasse idd. (Adapters dus) Maar er liggen nog een setje Porsche wielen, die moeten nog gepolijst eigenlijk, en de adapters moeten nog even berekend worden... (Als iemand kan vertellen welke breedtes de adpaters moeten hebben om een setje 7 en 8J C2's er mooi onder te krijgen...) En hij ziet er gelukkig wel beter uit als in de aanrijdings-topic ja...
|
|||
|
|||
Ik vind de velgen super juist.... eens wat anders dan al het porsche geweld (niet dat dat niet mooi is)
Of anders: Voor het geval hij nog wat poen over heeft
Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than its worth. Last edited by polopower : 23-01-2005 at 11:57. |
|
||||
|
||||
deze auto komt me anders verekte bekend voor nu ik ze nog es bekijk
is zijn forum naam parabool op vwforum of is dat een looka like |
|
||||
|
||||
Weet waarschijnlijk wel welke je bedoeld, heb em eens zien staan bij een meeting... Maar is NIET dezelfde. En die heeft een iets donkerdere kleur geloof ik... Verder ken ik die auto niet goed, maar deze heeft de deurklinken, antenne-gaten(dak en voorscherm), knippers(scherm), emblemen achter eruit... strip in de koffer gelast(ipv ori lijstje), naadloze bumpers, spoiler-loze achterklep, lijsten weggelaten en ik vergeet vast nog wat.
Alfred, de reden dat die Porsche klaarliggen is omdat deze 4 mecedes velgen helaas allemaal krom zijn... (mocht heir weinig van te merken zijn, dan blijven ze er voorlopig zeker onder... Want ze staan erg goed ja! )
|
||||
|
||||
aha d8 ik al ze zijn beide mooie bakken
maar nu je die naadloze bumpers zegt ziet er idd strak uit ik ben juist van plan op de knippers weg te halen en de kent uistparing en de naad te late zitten lijkt me ook wel een leuk detail |