|
|||
|
|||
Hoop onderdelen ( garage opgeruimd ) met foto's.
Vragen via mail:
sebas@dub05.com Om te beginnen: Xenon d2r: 100 euro carnamics Bi xenon: 50 euro Sachs koppeling 1000km mee gereden ( golf 2 gtd ) Turbo druk meter tot 2 bar. ( geen autostyle zooi ) 75 euro Oliedruk en watertemp meter. samen 80 euro Koelvloeistof vat hoogglans gepolijst 75 euro Injectoren 50 euro Achterklep opener 15 euro Zwarte Hella achterlichten golf 2. Verkocht Stuur 70 euro Stuur 30 euro Golf 5 stuur zonder airbag 20 euro Info via mail: Sebas@dub05.com Last edited by mellowyellow20VT : 08-08-2010 at 13:29. |
|
||||
|
||||
Dat stuur van 30 Euro, wat voor naaf zit daar op?
Past dat op een mk1 cabriootje?
|
|||
|
|||
Quote:
Ik geloof een naaf van een golf 2. Je kunt natuurlijk altijd even komen passen. Maar zal hem straks even opmeten. |
|
|||
|
|||
Heb ook nog een set 14" 15" lichtmetaal liggen. Beide 75 euro. Foto's maak ik van de week even.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook nog een set OMP Gordels in het zwart. Zo goed als nieuw.
100 euro |
|
||||
|
||||
ik bied je 50 euro voor de koppelingsset mits hij in een 80 pk(gtd) sb blok past
|
|
|||
|
|||
Hij komt van een golf 2 GTD dus die zal wel moeten passen. Kom je hem halen? want denk dat het wel wat kost met opsturen. Weegt wel wat.
Gr, Sebas |
|
||||
|
||||
Euhm op de koppelingsplaat staat een nummer kan je die ff checken voor me en hier neer zetten. Denk haast wel dat hij past
|
|
|||
|
|||
Heb ook nog 2 motoren gevonden voor elektrische recaro's. 30 euro ps.
|
|
|||
|
|||
Quote:
1862490031 |
|
||||
|
||||
van welke motor code komt hij af?
Kan je het ook opsturen naar mij En ik zag dat je een motortje hebt voor elektrische recaro's voor hoogte versteling? Passen die ook op corrado recaro's?? Heb je ook een motortje voor de rugleuning verstelling of zijn dat gewoon het zelfde motortjes Last edited by oettinger_18 : 03-08-2010 at 22:37. |
|
|||
|
|||
Quote:
Het was een golf 2 GTD van 88 of 89. Motorcode weet ik niet. Auto heb ik niet meer. De recaro motortjes zijn alleen voor de hoogte verstelling. |
|
|||
|
|||
Sachs koppeling weer inde verkoop. Persoon laat niets meer van zich horen.
|
|
||||
|
||||
heb je de gordels nog ? gr mark
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, die heb ik nog. |