![]() |
|
||||
|
||||
![]() Probleempjee...
Ík had mijn jetta bijna maximaal verlaagt met een Vmaxx schroefset... maar wat bleek. Ik had hem zo laag liggen dat hij met de aandrijfas in de carrosorie lag. De rechter kant als je in de auto zit. Maar hoe kan iedereen in godsnaam dan zo laag rijden? ik rij zelf met een 1.5 aut. Zijn hier de assen anders van ofzo? Groetjes Richard
|
|||
|
|||
![]() gebruik de search functie is hier zijn zat topics over.
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() bedenk wel dat zoiets wel deugdelijk gelast moet worden, het is immers je kreukelzone.
|
||||
|
||||
![]() zit met hetzelfde probleem ,, ik heb dit pas door na 600 km
![]() ![]() dus carosserie plooit uit zen eigen wel bij .. volgende week maar is naar kijken om er een stukje uit te halen.. grtz
|
||||
|
||||
![]() Dat slijt vanzelf weg joh
![]() |
|
||||
|
||||
![]() -edit-
nvt
Als het geen volkswagen is mot ik het niet! - Audi 80 2.3e "92 (daily) - Jetta mk2 motorloos "90 - Golf mk2 1.3I nz "90 (Bitch daily) - Golf EINZ GTI "83 (project) (TOPIC! ) RIP ![]() ![]() - Gofl Einz "82 Last edited by Snert : 21-08-2010 at 20:13. |
|
||||
|
||||
![]() Slijten doet hij wel ja.. Maar wel ook op de verkeerde plekken. Hij draait langzamerhand ook een stuk van mijn aandrijfas weg. Nu nageldikte... Toch maar aanpassen.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb het een tijd terug ook bij die van mij moeten doen , vooral aan de rechter kant(dikke as) is het nodig als je laag wilt rijden.
|
||||
|
||||
![]() Bij mij is dit toch echt geen kreukelzone maar een dragend deel van de carrosorie. Onderaan zit je draagarm aan. Ben bang dat de boel in elkaar zakt...
|
||||
|
||||
![]() Je moet er weer een stuk buis in lassen, half maantje.
Alleen die moet je niet met een sputter elektrode lasapparaat lassen maar gewoon netjes met mig/mag of tig. Alleen is ondersteboven lassen altijd echt bagger werk. Tenminste, als de auto niet op de brug staat. |
|
||||
|
||||
![]() Ja je moet wel even een kom erin lassen idd , ik heb gewoon een stalen pijp gehalveerd en die erin gelast.
En natuurlijk onder niet middeleeuwse omstandigheden , gewoon op de brug aandrijfas er onder vandaan en een goed lasapparaat + een goede lasser.
|
||||
|
||||
![]() Hoest nouw met je MONSTER RIPPER plakkerige luchtrooster afgelopen :P
Niet vergeten he zondag naar Braamt ![]() |