|
|||
|
|||
Volkswagen Santana 32B 1.6 GL 1982 Groen Weinig km's
Te koop aangeboden een nette vrij unieke Volkswagen Santana 1.6 GL uit 1982 (63KW/86pk).
Gaat weg, omdat ik een andere vrij unieke auto kan kopen. Boekjes en rekeningen zitten er bij! (kmstand is dus aantoonbaar). Kilometerstand 63300 ongeveer, maar wordt nog steeds mee gereden. Apk tot 15 mei 2010, nieuwe eventueel bespreekbaar. ATS Cupvelgen 195/50/15 met nieuwe achterbanden. Distributieriem vervangen bij 53500(rekening aanwezig). Winterbanden er bij met nog zeker 80% profiel. Extra einddemper. (niet dat het nodig is) Dakdragers. Zitten wel een aantal kleine plekjes aan en een deuk in de dorpel, maar het is verder een keiharde auto. Zeer mooi interieur. Droog motorblokje. Rookvrije auto. Nieuwe startmotor. Ik zou zeggen kom eens kijken. Voor meer informatie: Smilde2@hotmail.com Vraagprijs: €2299 Last edited by vwsantana1982 : 17-04-2010 at 18:24. Reason: extra toegevoegd |
|
|||
|
|||
schop vraagprijs verlaagd naar 2099
|
|
|||
|
|||
kick
|
|
|||
|
|||
en weer omhoog prijs naar 1999
|
|
|||
|
|||
up 1750
|
|
|||
|
|||
verkocht slotje
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Heb je misschien die velgen nog? Ik wil anders 2 velgen van de uwe ruilen tegen 2 ats cups met brede rand van mij. Dan hebben we beiden een staggered setup
|
|||
|
|||
Nee sorry, de auto is al 3 maanden terug verkocht, met alles er bij.
|
|
|||
|
|||
Ja klopt urdum, die garage heeft de auto van mij gekocht.
|