|
|||
|
|||
A3 8p sportback wheel fitment vraagje
Heren!
Ik heb een set 18 inch op het oog. Voorzijde 8J ET 35 waar ik 205 35 18 op wil hebben Achterzijde 9J ET35 waar ik 215 35 18 op wil hebben Dit in combinatie met een schroefset. Betreft een 2.0 TDI DSG. Past dit een beetje of moet ik dan aanpassingen doen? Bedankt alvast! |
|
||||
|
||||
Ligt een beetje aan je rijstijl Je velgen zullen uitsteken, wellicht vallen de banden net wel binnen de wielkassen.
Maar of dat nog rijdbaar is... Waarschijnlijk niet Je zou altijd de wielen iets af kunnen laten draaien om op een hogere ET uit te komen
|
||||
|
||||
ik raad je de et waardes en bandenmaten ook af.
Achter loopt sowieso aan, voor gaat nog wel met die bandenmaat. Maar het is wel een behoorlijk afwijkende maat i.v.m. rolomtrek.
Audi A5 SB 2.0 tfsi quattro S-line Vw Lupo 1.4 Last edited by Hennuh : 12-05-2016 at 16:07. |
|
|||
|
|||
Thanks, even verder zoeken dus
|
|
||||
|
||||
dit is 8j en 9j et35 op een golf 5 met de exacte bandenmaat die jij ook zou willen hebben
achter gaat het wel, voor gaat het omdat ik bredere schermen heb. op schroefset en originele kassen zou ik het niet doen. beter op zoek naar een setje in 8j a 8,5j et45-50
|
||||
|
||||
Achter heb je wel een aantal graden camber zo te zien op de foto?