|
|||
|
|||
ate-vr6-
Heey mede vag liefhebbers
Ik ben Martijn 24 jaar en kom uit Enschede Ik heb al aardig aantal vw's gehad 1 was een Honda crx (tja was toen een super leuk autotje en vtec klinkt super) 2 Toen werd ik verliefd op een golf 2 gti 16 (KR) en daar een ander aan verbouwd want de bekabeling was overal in geknipt en had hem daarna in de originele staat gebracht versnellingsbak gereviceerd en blok op de zuigers na nieuwe zuigerveren erom cilinder lichtjes opnieuw gehoond nieuwe lagers krukas en vliegwiel laten balanceren en cilinderkop geflowd en nieuwe kleppen en pakkingen wat bij kwam kijken. ik trok menigeen vr6 weg 3 En toen was er een nieuwe liefde in me leven golf 2 rally g60 helaas niet lang van kunnen genieten omdat iemand nodig vond de rood licht te negeren en me in zijkant pakte. Had hierbij last van me nek (af en toe heb ik nog wel eens steken en koppijn denk ook niet meer dat het weggaat) 4 En tja ik moest weer een VW hebben toen zag ik in Duitsland een originele Corrado vr6 95 met 107.000 km op de teller met alle boekjes en onderhoud 5 En dan wil je opeens op jezelf wonen en dan moet je het helaas een goedkopere auto halen dus ik had hem verkocht en kon toen altijd mee met een maatja dus mooi goedkoop en kon ik doorsparen voor een andere autotje en dat werd een golf 3 vr6 92 3 drs compleet opnieuw overgespoten in donkergroen dus alles eruit en weer inbouwen. 6 en de auto die ik nu heb is een golf 3 vr6 1993 5 drs had de groene golf verkocht in onderdelen en van het geld mooi gespaard en een golf 3 5 drs gehaald en turbo erin en na een jaar wil je tog het uiterlijke opknappen en ben ik voor de clean look gegaan. |
|
||||
|
||||
ten eerste welkom op VF!!!
dikke bak hoor!!!! hou niet zo van de clean look maar het hartje is monsterlijk!!!!!! heel, heel erg vet!!!! hoeveel paarden heeft hij onder de kap? verdere specs?? wat voor turbo ophanging etc? topsnelheid?
|
||||
|
||||
Welkom!
blok ziet er goed uit ! uiterlijk is niet helemaal mijn ding .. maar ieder zen eigen smaak.
|
||||
|
||||
Zow, die is flink beetgepakt zo te zien..!
Ik ben ook wel benieuwd naar de specs! |