|
|||
|
|||
1 augustus - High Society Meet & Greet ~ Heist-op-den-Berg (B)
HIGH Society is er ook dit jaar terug met een meet&greet! Na de sfeervolle vorige edities komen we opnieuw op de proppen met een meet&greet op dezelfde locatie. Diegenen die de vorige edities aanwezig waren zullen vast en zeker kunnen beamen dat dit tot nu toe telkens een geslaagde dag was! alle merken zijn meer dan welkom ,maar moeten wel passen binne de HIGH stijl... voldoet de wagen niet aan onze normen ,geen paniek er is ook een bezoekersparking en kom gerust zo wat mee lullen... Waar Biekorfstraat 8-10 2220 Heist-op-den-Berg Wanneer Zondag 1 augustus 2010 Info We starten om 10.00u en eindigen rond 18.00u. Uiteraard zijn er zoals steeds snack's en drink's beschikbaar aan democratische prijzen! groot afdak ter beschikking gratis inkom NO CUPS ,JUST FUN !!! Hope to See you there! http://www.h-society.be HIGH SOCIETY CREW |
|
|||
|
|||
Niemand die komt? :o
|
|
|||
|
|||
Mensen die aanwezig zijjn ?
Misha And The gang komt alvast |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is hier een positieve promotie Nils haha Zeker present! Of d'r moet iets tussenkomen maar ik verwacht van niet
|
|||
|
|||
Quote:
Haha! Zeker welgekomen makker ! |
|
|||
|
|||
Quote:
Damn, u maakt me benieuwd ... |
|
||||
|
||||
Quote:
Luchtvering ? |
|
||||
|
||||
Ook ja
|
|||
|
|||
Laat NL maar eens goed aanwezig zijn eh !
High Society was ook aanwezig @ MIVW & Volksdub ! |
|
||||
|
||||
Ik vrees ervoor Nils.. ik kom ook zonder Dubclub-aanhang, zo ongeveer iedereen is op vakantie..