|
||||
|
||||
Armsteunen Golf 3
Wie kan me vertellen of er ook armsteunen geleverd zijn voor de Golf 3?
Heeft iemand ook een voorbeeldfoto? Misschien nog beter, heeft iemand 1 te koop? Heb geen belang bij carpoint meuk Groeten Johan |
|
||||
|
||||
In mijn US zit een soort van armsteun in,zal dr zo eens een foto van maken. Anders heb je nog van Kamei een armsteun. Das wel echt een steun die degelijk is anders zou je dat even moeten google
|
||||
|
||||
Ben benieuwd naar een foto!!
|
|
||||
|
||||
Bij deze een US armsten
|
||||
|
||||
Ik heb een mooi degelijk opklapbaar dingetje waar van de bovenzijde een beetje zacht is en met dezelfde stuctuur als het dashboard.
Volgens mij ooit te koop via de VW dealer: (liggend linksonder op de grond) |
|
||||
|
||||
@vw boyke vw
Dat lijkt wel goed, alleen erg klein? Staat je stoel zo ver naar achter? Of lijkt dat maar zo? |
|
||||
|
||||
dat mijn stoel ver naar achter staat lijkt maar zo. De steun is inderdaad klein, hij zit op de plek waar de achterste asbak zit. Dan weet je ongeveer daar die zit
|
||||
|
||||
Ik bedoel: staat je stoel niet erg ver naar voren???
Want hij is wel mooi om te zien, maar je hebt er op deze manier niet zo heel veel aan. Had gehoopt dat er een Golf 4 achtige armsteun bestond! |
|
||||
|
||||
ooo juist ja, op die manier. M'n stoel staat ongeveer halver wege ben zelf 1,82 dus niet heel klein. Kan strax wel een foto maken als ik in de stoel zit.
|
||||
|
||||
Haha, nou ben benieuwd! Niet teveel details aub
|
|
||||
|
||||
Ik heb mn best gedaan om het zo netjes mogelijk te houden
|
||||
|
||||
Super! Bedankt voor de gedane moeite!
|
|
||||
|
||||
Graag gedaan, zou weet je ook waar je aan toe bent
|
|||
|
|||
Quote:
mag ik mischien vragen hoe je deze hebt bevestigd ?? ik heb er precies zo 1 gekocht via marktplaats maar ik krijg hem niet aan de stoel vast, heb de stoel er uit gehad en er zijn ook geen gaten waar die mee overeen komt, ook zit mijn middenconsule in de weg dit is een hoog model mischein dat het daarom ook niet wil heb trouwens wel een vento maar dat moest d8 ik niets uitmaken greets mc gulf |