|
|||
|
|||
VW Golf IV 1.6 HIGHLINE 5-deurs
Te koop: Volkswagen Golf IV Highline
In een zeldzame uitvoering, namelijk de 1.6 HIGHLINE 5 deurs! Kleur: Donker grijs / Blauw Bouwjaar: 1999 Kilometerstand: 145.000 APK: 18 december 2009 Wegenbelasting: 120 euro per kwartaal 5-deurs Centrale vergrendeling op afstand 2x dikke originele klapsleutel 4x elektrische ramen Elektrische verwarmde buitenspiegels Automatisch dimmende binnenspiegel Regensensor Automatische airco: climatronic Mistlichten voor en achter Compleet onzichtbare afneembare trekhaak van Westfalia (7 en 13 polig) Leren stuur Leren handrem Zwart Highline interieur Highline velgen met goede banden Meegespoten stootstrips Parrot Bluetooth carkit 12V aansluiting in de kofferbak Wellicht ben ik nog het een en ander vergeten. De auto is mij altijd prima bevallen maar wegens bedrijfsmatige activiteiten ben ik nu op zoek naar een leuke Caddy. Eventueel is inruil van een Lupo open air ook bespreekbaar. Nieuwe vraagprijs 5500,00 euro. Last edited by Patrick86 : 17-06-2010 at 08:50. |
|
|||
|
|||
Inmiddels w8 verlichting toegevoegd.
Grote beurt gehad, twee nieuwe draagarmen voor. Netjes onderhouden. Last edited by Patrick86 : 17-06-2010 at 08:51. |
|
|||
|
|||
Hoi, heb je de afneembare trekhaak nog?
|
|
|||
|
|||
Zeker!
Alleen te koop met de hele auto |
|
|||
|
|||
jammer, hebben al 2 Golfjes.
je geeft 2 verkooprijzen op, waarbij je bij de tweede aangeeft: incl. afn. trekhaak, etc. Vandaar dat ik dacht dat je die onderdelen of evt. wilt houden of apart wilt verkopen, jammer. Suc6 met de verkoop. |
|
|||
|
|||
Upje voor deze eerlijke auto!
|
|
|||
|
|||
Up!
|