|
||||
|
||||
remlichtschakelaar
he,
bij ombouw naar 16v rembekrachtiger en grotere remcilinder, kan ik de remschakelaar niet meer kwijt op de HRC. ik wilde hem nu plaatsen bij het pedaal, maar hoe zit deze daar orgineel vast? iemand misschien een fotootje?
|
|||
|
|||
die zit boven rempedaal in een beugeltje...
zit bij een golf1 cabrio erop.. ik heb compleet pedaalunit liggen met sensor die moet ik nog monteren op mijn mk1. |
|
||||
|
||||
Quote:
zou je daar evt fotootje van kunnen maken? en deze evt posten of mailen, dan wordt het vast duidelijk voor mij! alvast bedank!
|
|||
|
|||
Quote:
ja zl hem ff maken voor je!. |
|
|||
|
|||
Zet hem ook gelijk hier neer. Misschien heeft een ander er ook wat aan.
|
||||
|
||||
Quote:
als hij hem niet post maar mailt, dan zal ik hem zelf wel ff online knallen . via de search werd ik namelijk niks wijzer, vandaar ook deze thread
|
|||
|
|||
ben nu net thuis ga zo de foto maken heren..
zal na het eten gepost worden. |
|
||||
|
||||
Quote:
wachten in spanning
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je de pendalenbox van een golf 2 hebt moet je daar het beugeltje afslijpen
Deze zet je met een boutje vast op die van de golf1 inc de schakelaar Had het ook zo opgelost toen ik storing in de orginele bekabeling had |
|
||||
|
||||
oke dan, duidelijk !
super bedankt
|
|||
|
|||
geen dank..
kleine moeite |
|
||||
|
||||
pendalenbox van golf 1 cabrio er in.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Heeft toevallig iemand nog zo'n beugeltje met schakelaar wat golf mkII 16v bedoeld?
|
|||
|
|||
Heb nog wel een complete pendalenbox en schakelaar
|
|
|||
|
|||
Quote:
En je prijs inclusief versturen is?