|
||||
|
||||
Golf III 5 deurs of passat 351
Door wat omstandigheden er is wat op komst
Nu op zoek naar een Golf III. Bij voorkeur een 5-deurs en ook de voorkeur naar een wat ouder type, wil er zelf een wat onopvallender auto van maken en kleine schade aan voor of achterkant is niet zo belangrijk. Wil wel graag een auto die goed loopt en geen oliezuiper. En als ik de GOLF II GL kan inruilen zou helemaal mooi zijn. Als iemand tips heeft of zelf een oudere VR6 en wel belang bij een 1985er GOLF II GL met 1.6 en 5-bak graag melden.
i refuse to tiptoe thru life just to arrive safely at my death Last edited by Dasher : 18-10-2008 at 16:07. Reason: titel veranderen |
|
||||
|
||||
Het mag ook een 35i zijn of een 1.8i of een 2.0. Station of sedan is niet belangiijk, geen diesel of lpg auto's.
|
||||
|
||||
Heb de Vento nog eventueel
|
||||
|
||||
Kan ook..................maar laatst wilde je niet ruilen en nu wel weer
Ben dus nog op zoek. Liefst een wat oudere Passat 35i met benzine motor, geen lpg. Sedan of station maakt niet uit
i refuse to tiptoe thru life just to arrive safely at my death Last edited by Dasher : 18-10-2008 at 15:33. |
|
||||
|
||||
PASSAT VR6 een optie? Kijk even bij mijn verkooptopic...
|
||||
|
||||
Yup is een mooie optie maar ik wil geen extra auto er nog bij. Of je moet al een Golf GL van 85 willen ruilen
|
||||
|
||||
Uppa en ben nog steeds op zoek naar een 35i of golf III 5-deurs waar ik de Golf op kan inruilen ................uiteraard met bijbetaling van mijn kant.
|
||||
|
||||
Uppa maar weer
|
||||
|
||||
Uppa en auto mag gerust ergens anders staan dan in het noorden des lands
|
||||
|
||||
Hey
Ik heb nog misschien nog wel wat voor jou: Is een jetta van 1990 en een 5-deurs. Inruil is altijd mogelijk http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=47758 Gr Niels. |
|
||||
|
||||
geen jetta
|
||||
|
||||
Heb ook nog wel een golf 3 vr6 die weg mag maar weet niet of dat is wat je zoekt.
Hij is van 1998 en vol optie's. Airco,Leer,17''Lm, Alles In Kleur, 131500km enz. Prijs: €5750,- Foto's kan ik mailen. |
|
||||
|
||||
even lezen en dan hier iets neerzetten. EN voor dat geld waar jij je auto's voor aanbiedt koop ik hele andere auto's.
|
||||
|
||||
Quote:
heb je gelijk in, maar doordat je zelf geen richtprijs in je O.P zet kun je dit soort aanbiedingen verwachten. succes met je zoektocht! |
|
||||
|
||||
Ik bied hem alleen maar aan verder ben je niks verplicht en net zoals pedaalemmer zegt er staat niks van een prijs bij.
Maar succes met je zoektocht. |
|
||||
|
||||
ik denk dat Dasher vooral struikelt over de "onopvallendheid" van deze auto.. maar goed.. laten we geen ruzie maken he
|
|
||||
|
||||
Hey
Dat is ook niet mijn bedoeling dus laten we maar weer ontopic gaan. |
|
||||
|
||||
Mijne is tekoop. 2L 8v uit 1994. 2000euro. 190.000km gelopen. APK tot december.
|
|
||||
|
||||
volgens mij is het inmiddels een ouder topic? maar mocht je nog wat zoeken en je bent je golf inmiddels kwijt... heb ik nog wel een hele goeie auto te koop een vento wel te verstaan staat in het tekoop gedeelte
|
|
||||
|
||||
Is eigenlijk nog steeds aktueel. Of weer aktueel kan ook natuurlijk
Gezocht dus. Passat 35i of Golf III 5-deurs of variant. Geen diesel, lpg, g60 of VR6 liefst een beetje in het noorden ............maar binnenkort weer twee weken vrij dus kan dan wel wat verder reizen. Bij voorkeur origineel......zonder bling of spoilers ........heb zelf genoeg spullen om er wat van te maken. Meer dan een schroefset en dikke wielen heeft zo'n auto niet nodig