|
||||
|
||||
Martyn_86C 16" velgen omdop sessie
Tsja, ik had 35mm adapters nodig en wilde graag ruilen tegen mijn 20mm. Martyn kocht een set wielen met 35mm adapters en dacht dat het niet ging passen, dus een pas sessie gehouden... al met al toch nog 10mm spacer er extra tussen gedaan, dus rondom 6Jtjes (ET52,3), dik!
eerst maar ff een fototje toch: in den beginne was er staal: toen was er een adapter enzo: daarna maar ff wat lasagne naar binnen lopen werken, want het resultaat mag er zijn! Was gezellig!
|
||||
|
||||
Holy F***! Wat een bruut apparaat heb je ineens!!
|
|
||||
|
||||
Het was de rit naar Friesland in de Polo zeker waard! De lasagne, de gastvrijheid en de gezelligheid maakte het méér dan waard!!
Ik ben helemaal tevreden met het resultaat!!
|
||||
|
||||
ben eigenlijk niet voor grote velgen maar moet toch wel bekennen dat ze heel goed staan
|
|
||||
|
||||
Zo! dat staat echt goed zeg!!!
Je hebt in één keer een compleet andere auto! Porsche Rims Rule !
|
||||
|
||||
Staat heel goed!
|
||||
|
||||
ter verduidelijking... adapters 25mm voor, 45mm achter, en nu ik de foto's weer zie en vergelijk met 'vooraf' idd een wereld van verschil! Nog meer voor de records, 165/45R16
|
||||
|
||||
niks aanlopen aan de wielkastrandjes, of heb je daar al iets aan gedaan? Bij mij was dat met 16" wel nodig (7J et35, dus wel andere maat) Heb zelf geen spacers
overigens ligt er bij mij 195/40 ZR 16 op Wat nou records nou heb ik wel 4gaats velgen, dus no adaptors needed.
Vergeet dat ene boutje niet! Last edited by The_Maxx : 29-05-2010 at 07:37. |
|
|||
|
|||
Ik zeg houden zo met de porsches. Ziet er dick uit.
|
|
||||
|
||||
staat echt super goed !!
|
||||
|
||||
Heel dik!
|
||||
|
||||
Netjes, al vind ik dit net iets te groot voor een Polo.
|
||||
|
||||
ik hoorde het al van marco vandaag,staat idd echt superdik
|
||||
|
||||
Kwijlll!!!
|
||||
|
||||
Thanks voor de toffe reacties!!!
Ik had echt never nooit verwacht dat ik achter met 35mm adaptors weg zou komen... Uiteindelijk moest daar voor het mooie toch echt nog 10mm bij die ik al op de staaltjes had zitten! Ik ben echt enorm blij met het resultaat! En het rijdt ook echt gewoon goed! Zal als ik tijd heb de polo eens goed poetsen, of misschien breng ik em ff weg... Vanmorgen even een fotootje geschoten op de zaak!
|
||||
|
||||
Staat echt netjes! Laat je ze gewoon zilver?
|
||||
|
||||
Zo dat staat echt goed
toen ik de velgen onder de golf 2 had liep het bij ver inveren wel een beetje aan achter
|
||||
|
||||
Dacht altijd dat 16inch te groot zou zijn voor een polotje maar vind dit zo reuze mee vallen en zelfs erg stoer kijken zeg.
Mooi!
|
||||
|
||||
Dik!!