|
||||
|
||||
Heeelp !!! wd 40 verwijderen uit mijn spiegelmechanisme.
De spiegels van mijn audi hadden eigenlijk altijd al een beetje een eigen leven maar nu ik er wd40 in gespoten heb gaan ze heerlijk soepel......
Maar wel continue naar beneden en niet in de stand waar ik ze in wil en als ik ze er dan eindelijk in heb dan is 1 hobbeltje in de weg voldoende om ze te doen zakken waardoor ik weer geen zicht heb.... Wat kan ik doen ?? De spiegels eraf halen is geen probleem dus kom maar op met jullie ideen ! |
|
||||
|
||||
ontvetten met
thinner
|
||||
|
||||
yeps of remreiniger
|
||||
|
||||
remreiniger
|
||||
|
||||
Zitten alle verstelkabels nog wel in het spiegelmechanisme? Als er 1 kabeltje los zit, kan de spiegel alle kanten op draaien.
|
|||
|
|||
Spiegel eraf halen en dan zit er waarschijnlijk een bout die je kunt aandraaien. Werkt beter dan je spiegel vol laten lopen met thinner haha
|
|
||||
|
||||
dank voor alle tips jongens !!!
Remmenreiniger ga ik proberen ! Ik heb er al met de hoge drukspuit ingezeten en nagedacht over een bad van cola maar dit is beter haha Er zit helaas geen stelschroef melly Het werkt volgens mij meer met pinnen en je kunt de spiegels van zo,n ouwe coupe niet uit elkaar halen zonder de boel te beschadigen |
|
|||
|
|||
Ow, das lastig dan
|
|
||||
|
||||
Dasty ontvetter en warm water...