|
||||
|
||||
Audi S6 20v turbo / Daily boot drive
Wil mijn nieuwe daily hier ook even voorstellen. Geen VW, maar de meeste mensen kunnen dit wel waarderen denk ik Vandaag mijn rijbewijs weer opgehaald na een inhouding van 4 maand. Vorige daily was een 323ti compact die ik iets van 3 maand geleden verkocht heb. Gekeken bij een Jetta uit `86 een Polo uit `91 en een e21 315i uit `83. Maar toch maar gekozen voor een Audi S6 2.2 20v Turbo Quattro uit `96
Things to do: - nieuwe remblokken voor - beide handremkabels - rubber draagarm rechtsvoor - 4 nieuwe banden - en nog een stuk of 10 kleinere dingen - apk .. die is al een tijdje verlopen - bovenstaande punten was de prijs ook naar Auto heeft iets van 2 jaar stil gestaan met kapotte automaatbak. Ding fixen en dan volop genieten van het beste geluid wat er is. 5 cilinder ftw ! Last edited by Lieuwe : 11-12-2009 at 21:08. |
|
|||
|
|||
mooie aanwinst, maar 1 foto doen we het hier niet voor natuurlijk
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Supervet ding hoor.
|
|
||||
|
||||
Mooie aanwinst Lieuwe! Wel een beetje rustig aan doen met rijden, met dit speelgoed raak je zo jouw rijbewijs kwijt
|
||||
|
||||
Heel vet. Hopelijk laat je hem wel iets zakken?
|
|
||||
|
||||
hahahaha.. join the club lieuwe.. ik heb misschien wel wat dingetjes voor je( kan sommige dingen goedkoop voor je regelen)
bmw--> s6 20v turbo.. the way to go
|
||||
|
||||
Weer een VAG auto, en wat voor een!
Stoer ding Lieuwe!
|
||||
|
||||
Stoere bak !!
|
||||
|
||||
Zakken chippen en genieten. Ziet er erg leuk uit.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Heerlijke wagen dit. Veel plezier......
|
||||
|
||||
Vette bak man, maar wel weer een gevaar voor dat roze pasje/papiertje
Veel plezier er mee!
|
|||
|
|||
Sjezus wat een bak Die ruimte heb je ook wel nodig
|
|
||||
|
||||
Thanks. Moet me idd de komende tijd maar wat inhouden. Ben allang blij dat ik mijn rbw weer heb
Komen wat smallere en plattere banden op de velgen en de auto wordt nog voorzien van een set H&R veren voor een nette verlaging. Voor de rest eerst niet al teveel ruige plannen, maar wat niet is kan nog komen Binnenkort wel wat meer pics ! |
|
||||
|
||||
das pas een dikke daily
|
|
||||
|
||||
datis een heel lief autotje
|
||||
|
||||
Dat is best vet zeg! Ik zou zeggen: gooi die maar snel omlaag! dan wordt ie nog mooier!
|
|
|||
|
|||
leuke audi succes er mee.
|
||||
|
||||
Vette bak, stuk beter dan die BMW imho
Hoe is dat eigenlijk om 4 maanden je rijbewijs kwijt te zijn? Elke keer iemand lief aankijken of ie rijdt en veel fietsen? |
|
||||
|
||||
Nette bak, fijn hé zo'n 5 cilinder roffel
Veel succes met de plannen.
|
||||
|
||||
Dikke bak lieuwe! Veel plezier ermee