|
|||
|
|||
grote beurt
goede dag
ik wil aan mijn kever 1200 uit 71 een grote beurt doen maar weet niet precies wat ik er allemaal aan moet doen en controleren ik dacht aan kleppen stellen (al gedaan) nieuwe olie bougies en benzine filter nu heb ik ook bij de auto materialenzaak naar een oliefilter gevraagd maar die had hij niet zeiden ze mvg daan |
|
||||
|
||||
Klopt een kever heeft alleen een zeef, geen filter.
Vervang ook je contactpuntjes gelijk.
|
|||
|
|||
oke zal ik ook vervangen
maar hoe moet dat dat heb ik nog nooit gedaan en de zeef waar zit die dan moet ik die ook vervangen of niet mvg daan |
|
||||
|
||||
Zeef zit aan de onderkant van je blok Gratis tip ik geloof dat jij zo'n heeeeeeel fijn Haynes boek hebt gekregen van iemand
|
|
||||
|
||||
grote beurt: pak dan ook gelijk de contactpunten, v-snaar, rotor, verdelerkap, bougiekabels, kleppendekselpakkingen en luchtfilter mee.
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Gaat er dan niemand meer met de vetspuit rond? Doorsmeren van je vooras!
Inolieen van deurscharnieren en kachelkabeluitgang is ook iets wat nodig is, zekers als het een daily is! En indien rondom trommels, de remmen effe afstellen! GROTE beurt zei je toch? Grtz, Fred