![]() |
|
|||
|
|||
![]() Even graag jullie aandacht voor het volgende
Ik heb dit even gecopieerd van een forum: StreetGasm Pappa Vandaag een drama ene of andere onverlaat heeft het lef gehad om MIJN kindje, mijn supra TE STELEN!! vanmiddag was ik met de auto in Rhenen samen met mijn maat ARno, waar we vervolgens de supra hebben geparkeerd.. en waar ik er omstreeks 22:00 a 22:30 achterkwam dat de auto niet meer stond waar ik hem neergezet had uiteraard direct de agent aangesproken die in de buurt was en ik kom nu net van het bureau af, waar ik direct aangifte heb gedaan.. de politie kijkt uit naar de auto, maar het hele idee dat er iemand met zijn kk tengels aan mijn wagen heeft gezeten of misschien nu nog wel zit maakt me compleet gek !!!! voor de mensen die niet weten om welke wagen het gaat ![]() Kenteken = 78-JDZ-6 ik loof ook een beloning van uit van 1000,- euro voor degene die hem terugbrengt zoals hij was / is heb je info bel mij dan aub Dag/nacht op 06-14505043
|
||||
|
||||
![]() Ongelooflijk dit is al de zoveelste deze weken.
Sterkte kerel.
|
||||
|
||||
![]() das zuur, inderdaad veel de laatste tijd.
ik houd in Brabant mn ogen open. ken nog iemand met zo'n ding. is deze ook rechts gestuurd?
|
||||
|
||||
![]() Hoppa, en weer ene.
![]() Is toch te gek voor woorden zoiets, wanneer gaan die kut smerissen nou eindelijk eens wat doen? Net taalgebruik kan me gestolen blijven, als ik al bang ben de auto om de hoek te parkeren 's nachts, omdat ik hem daar niet kan zien als ik tijdens het slapen iets vreemds hoor. Dat ze eindelijk de mensen eens dat zogenoemd veilige gevoel weer terug geven!!! En maar bonnen uitdelen voor fietsen zonder licht! Goedzo, helden!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() GVD weer eentje gejat....!!! Deze valt wel op als je hem ergens tegen komt....
Ik houd mijn ogen open voor je man. Succes, Lars
|
|||
|
|||
![]() is denk tijdens de rijnweek gebeurt. dan staat alle politie bij het evenement, en let niemand op mensen die met een auto bezig zijn. En aangezien hij donderdagavond gejat is, was het nog de drukste avond van de rijnweek ook.
ben er ook geweest, maar heb de supra niet gezien helaas |