|
||||
|
||||
Forumhoeren te koop, OZ 14"
Nadat ze al bij velen hier in de weg hebben gelegen, is het deze keer mijn beurt.
6X14 et33 Zijn er een paar bijna klaar, een paar moeten nog (heb er zelf niet veel aan gedaan) zal eens wat foto's van vorige eigenaars pakken uit het album: ze liggen er nu bij zoals op de onderste foto prijs is 150 euro.
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 21-07-2008 at 15:32. |
|
||||
|
||||
idd, 6J..en 4X100 en er zit wel wat randschade op degene die nog niet aangepakt zijn.
|
||||
|
||||
up 150 euro
|
|||
|
|||
Zijn tof maar Miss een hele domme vraag passen ze onder een Polo 86C??
|
|
||||
|
||||
ja past
|
|||
|
|||
Oké en heb je er ook banden bij? Of wat voor banden moetn er anders op? Vast weer een domme vraag..
ik begin net met mijn auto en als meisje is dat niet altijd even makkelijk.. |
|
|||
|
|||
Gelijk nog maar een reactie erachteraan.. waarom is er niemand die die velgen heeft afgemaakt en op zijn/haar auto heeft gezet?
|
|
||||
|
||||
das een hele goede vraag. Ikzelf heb ze door ruil verkregen en heb geen auto waar ze leuk onder zouden staan. De vorige eigenaar was ermee begonnen maar heeft voor zover ik weet de auto verkocht.
Een leuke bandenmaat voor een Polo weet ik zo niet. is ook erg afhankelijk of de auto verlaagd is of niet. (mooie platte bandjes zijn geen gezicht op een onverlaagde auto, in dat geval kun je beter voor wat wielkastvullendere maten gaan).
|
|||
|
|||
Oké.. Mijn auto is (nog) niet verlaagd.. Dus zou dan iets grotere banden erop doen.. goed tip.. Uhm nu zit ik even te denken want ik woon zelf vlak achter Zwolle en zou ze toch eerst graag een x zien voor ik kan beslissen.. nou heb ik wel een vriend in Rotterdam wonen.. Mjah die wil ik er niet over laten beslissen dus moet ik even kijken hoe ik dat ga doen.. Zou je evt van t weekend kunnen als ik dan langs zou willen komen??
|
|
||||
|
||||
Om de teller van je auto kloppende te houden moet je nieuwe wiel even hoog zijn als het wiel wat origineel op de Polo gemonteerd was.
Omrekenen kun je hier doen: http://www.miata.net/garage/tirecalc.html |
|
||||
|
||||
ben alleen zondags thuis.. zaterdag is een werkdag voor mij, maar je bent meer dan welkom. ze kunnen eventueel ook een keer mee naar een meeting, al staat er de eerste tijd nog niks op de planning
|
||||
|
||||
Quote:
De voor-voor-vorige eigenaar zul je bedoelen Dingen zijn eerst van Rene geweest, toen bij mij toen naar Gert en toen jij. Die velgen waren al zo toen ik ze had, volgens mij was Rene er mee bezig geweest.
|
||||
|
||||
Quote:
Of Gert... (flauw grapje)
|
||||
|
||||
Quote:
Ik snap de grap niet, sorry Zeg dat ik ze voor gert had, en de velgen waren al zo als ze nu zijn toen ik ze had.... kan gert dus niet gedaan hebben.. of hij moet ze toen terug gekregen hebben... dus voor rene weer van gert... pfff ingewikkeld zo zeg.
|
||||
|
||||
nee volgens mij klopt het verloop zo idd.. ik heb ze van gert in ruil voor betonstorten bij hem thuis.
een upje maar weer, ze waren bijna weg, maar ik woon blijkbaar qua VW's toch best in een uithoek.
|
||||
|
||||
up, scherp bod welkom, want ik ga verhuizen.
|
||||
|
||||
up
|
||||
|
||||
Pm!
|
||||
|
||||
en,.... VERKOCHT! (op MIVW verkoopt alles, ze gaan naar België)