|
|||
|
|||
Automatic-freak
Omdat het wel zo netjes is om je voor te stellen op elk forum waar je komt, ook hier maar even ...
Mijn naam is Erik en kom uit het mooie Twente, ben eigenlijk in alles geinteresseerd wat met auto's te maken heeft, vandaar dat ik daar overdag op mijn werk mee bezig ben ... en natuurlijk hebben ook mijn hobby's daarmee te maken ... Huidige auto's zijn een Volvo 850R & een S60 Recent heb ik mijn laatste oldtimer verkocht van een niet nader te noemen merk; ben daar de afgelopen 15 jaar vrij actief mee geweest (in bestuur van deze club & moderator op dat forum), maar heb nu besloten om het eens totaal over een "andere boeg te gooien" & op zoek te gaan naar een leuke T2 "Bay-window" die ik naar eigen inzicht wil gaan opbouwen ... wel origineel getrouw natuurlijk ... Heb dus nog geen foto's van VW's ... aangezien ik er nog geen ééntje heb Mvg Erik
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
welkom hier..
die volvo's zijn ook mooi.. |
|
||||
|
||||
Quote:
helemaal mee eens en plannen klinken ook goed
|
||||
|
||||
Welkom,
Ben toch wel nieuwsgierig naar dat oldtimer verhaal !!
|
|||
|
|||
Dank u allen voor de reactie's !!
Laten we het nog maar niet over het verleden hebben, qua oldtimers ... denk niet dat ik daarvan foto's mag posten ... ;-o Mvg Erik
|
||||
|
||||
Welkom hier!
En ook C-Kadett foto's zijn hier welkom hoor. (Google is your friend) We hebben zelfs een "mooie Opels" topic waar veel C-Kadetten in staan. De plannen klinken goed iig. Gr Jan |
|
|||
|
|||
OK, enkele voorbeelden dan ...
Die kocht ik in deze staat ... daarna veel vervangen en een 2.4 ingelepeld ... Voor het volledige verhaal moet je maar even googlen op; Forum Opel Kadett C Club" & mijn nickname ... En zo zijn er nog wel meer auto's geweest die ik opnieuw opgebouwd heb, o.a.; Dit is dan ook mijn laatste foto-reportage hierover; kijk anders maar eens op photobucket Mvg Erik
|
||||
|
||||
Super wagens
Vooral de babyblauwe sedan. Mijn zwager heeft ook ook nog een coupé met een 2.5 (geboorde) omega motor. Gaat als de brandweer zo'n ding! Gr Jan. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ook actief in het meeting-circuit !? Misschien ken ik hem dan wel ... Trouwens; als het goed is komt morgen mijn "Bay-window" deze kant op ... is een '72-er tussenmodel met oude bumpers en nieuwe knipper- & achterlichten geworden ... verder moet ik het zelf allemaal nog eens goed bekijken ... Mvg Erik
|
||||
|
||||
die lichtblauwe Kadett C is erg vet !!
|
|||
|
|||
Opa de platen en Oma de papieren Geweldig................
|
|
||||
|
||||
Die zwarte volvo van pic. 1 ...geweldig
|
||||
|
||||
Welkom. Hier in Haaksbergen rijden ook van de Kadett's, en dan ook nog met een raamband met daar de tekst op C Kadett idioten.
|
||||
|
||||
Mooie auto`s allemaal!
Welkom
|
|||
|
|||
haha echt super om te zien die opa en oma op de foto
|