|
|||
|
|||
Interieur delen!
Wegens aanschaf bruin interieur, gaat dit gti interieur met hoofdsteunen achter in de verkoop.
Het gaat hiet om de voor stoelen en de achterbank. Bestuurders stoel kan als verloren worden beschouwd, al kan je hem wel voor nood gebruiken. Deze stoel heeft de bekende instap schade en de leuning is naar recht door gaan hangen. De rest van het interieur in wel in goeie conditie! Het is bijvoorbeeld een leuk setje om je bestaande interieur uit te voeren met hoofdsteunen achter. Vraagprijs: €Verkocht! Ook bied ik mijn zwarte hoedenplank aan, zonder gaten en met de touwtjes nog heel. Met Plastic zwarte hoedeplankdragers met links een schakelaar voor kofferbakverlichting. (zonder schakelaar zit er ook bij!) Vraagprijs: €25,- Zwart vloerkleed, die uit 2 delen bestaat. Vraagprijs: €30,- Zwarte zijbekleding van koffbak. Vraagprijs: Verkocht! Zwarte A,B en C stijlen Vraagprijs: €15,- Hard plastic dashboard. Met opbervakje, dus zonder zekeringbak. Nette staat verder. Vraagprijs: €25,- Last edited by Tammoh : 16-07-2010 at 13:54. Reason: MK2 Interieur delen!! |
|
|||
|
|||
Heb er wat onderdelen aan toegevoegd.
Dashboard met middenconsol heb ik verkocht. De rest wat zwart kan zijn aan het interieur heb ik nog in de verkoop op een hemel na! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nog een up.
hoofdsteunen zitten in de achterbank. Zijn geen opzet dingen! |
|
||||
|
||||
Doe je de hoedenplank ook op de post?
In dat geval wil ik hem wel van je overnemen. Is geen mdf dingetje neem ik aan, gewoon oem.
|
|||
|
|||
Even een upje!
Staat in de weg. Doe een leuk bod en het is van jou! Breadfan83: mijn excuses, had nooit een berichtje gehad van een nieuw bericht. Ik wil best opsturen maar is dat handig? Mocht ik morgen wel naar Deurningen gaan kan ik hem eventueel wel meenemen als je nog niet voorzien bent. |
|
|||
|
|||
up..
|
|
|||
|
|||
nog te koop mensuh!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
No problem. Ben via Alberto al aan een hoedenplank gekomen, maar misschien neem ik de jouwe ook nog mee als ik bij Alberto langs ga. Surhuisterveen is geloof ik ook Friesland hè? Heb eigenlijk ook wel interesse in die achterbank als die eendelig is, dus niet in delen neerklapbaar. Die gaat zeker niet los weg...?
|
|||
|
|||
je hebt een pb
|
|
|||
|
|||
upje
|
|
|||
|
|||
jongens goed bod is ook altijd welkom!
|
|
|||
|
|||
Nog maar eens een upje!
heb het complete interieur op de deurpanelen na nog staan! Staat in de weg! |
|
|||
|
|||
Interieur + kofferbak bekleding gereserveerd voor Dennisgl
|
|
|||
|
|||
Goedenavond,
Heb je de hoedenplamh net dragers nog liggen, heb namelijk wel interesse in de delen! mvrgr Ronny. |
|
|||
|
|||
Quote:
De voorstoelen, achterbank en kofferbakbekleding is verkocht! Heb de hoedenplank en de dragers nog liggen. |
|
|||
|
|||
en die liggen er nog steeds
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
up, Heb tevens ook nog een mooi passende MDF hoedenplank in de bingo! met 6x9 gaten.
Is te ruil tegen een nieuwe plaat MDF 22 mm! |
|
|||
|
|||
up
|