|
||||
|
||||
8ste VW Treffen in Haiger (DE) 18-7-2010
Wij zijn vandaag met een 5tal wagens naar Haiger gereden in Duitsland,
Na een flinke rit van voor ons al 214Km en voor Faivr6 417Km hebben we de wagens even flink gepoetst voor een echte "duitse beoordeling" dit houd in, dat je in een een rij moest staan voor ongeveer een Tüf keuring, ze keken echt alles na zelfs of je een veiligheid hesje en verbanddoos had. En alles kreeg daarvoor een punten aantal. Flink gelachen de hele dag en lekker genoten van de lekkere zon. En natuurlijk naar wagens gekeken. Om 16:00 begon de uitreiking die echt mega lang duurde, maar goed. Als eerste was FaiVr6 aan de beurt in de categorie VW-Algemeen, daarna Henk met de TT in de categorie Audi-Algemeen, Daarna Eddyvwone met z'n Golf 2 GTI 2de plek Golf 2. daarna Bob met de Jetta 2, 2de plaats Jetta1&2 En toen ik zelf met de Jetta 1, 1ste plaats Jetta1&2. Heerlijk toch met onze groep even 5 prijzen meenemen op een mooi groots Duits treffen. Hier wat foto's van de dag. FaiVr6 eddyvwone Ik zelf.. De prijzen De winnaars Nogmaals de winnaars En de dag was....Toppie Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 18-07-2010 at 22:49. |
|
||||
|
||||
Leuke meet zo te zien.
En Ronnie valt alweer in de prijzen. Gefeliciteerd kerel.
|
||||
|
||||
Dank je..
|
||||
|
||||
Ik zal vanavond de resterende foto's plaatsen. Zullen er rond de 50 zijn. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
hey ronnie,
hoe zit het met die foto's of moet ik je ff helpen. het was weer een super dag gister lekker weer eten was goed. en lekker goedkoop. en een paar mooie en dikke auto's gezien. wel weer leuk dat we weer eens bekers mee naar huis gekregen hebben. op naar de volgende meeting. grtz eddy
|
||||
|
||||
Foto´s staan in de upload bij photobucket, dus straks te zien op dit linkje,
http://s282.photobucket.com/albums/...er%2018-7-2010/ Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 19-07-2010 at 20:42. |
|
||||
|
||||
Die laatste foto is gewoon perfect.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Mooie foto's mannen, was weer een leuke dag met z'n allen zo.
Op naar de volgende meet Grtzz Henk
|
||||
|
||||
Heey opa zeker was hou gezellig en je hebt nog een prijs ook met je TT. Gr Ronnie