|
|||
|
|||
Golf 2 Gti 1985
[/IMG] Hier mijn golf 2 gti uit 1985, hij is nu oldtimer en nog steeds rondrijden, ik heb hem nu op de 250.000 km gezet, en rij er nu al 7 jaar in rond, toen ik hem kocht stond er 98.000 km op de teller. Hij is 1x helemaal over gespoten en het interieur is vernieuwd. Olie verbruik is minimaal, en de moter toont nog geen slijtage verschijnselen. Verder is de complete voorwiel ophanging, plus banden en schijven vernieuwd een week of wat geleden. Groetjes, Ramon Last edited by RamonR : 10-07-2010 at 09:38. |
|
||||
|
||||
meer foto's?
|
|||
|
|||
Quote:
!
|
||||
|
||||
nog plannen?
|
|||
|
|||
nice!
|
|
|||
|
|||
Srry Voor de Late reactie, maar met dat warme weer is het echt te warm om achter de pc te zitten haha
Ik heb qua plannen voro de wagen niet zo veel in het verschiet hoor, ik wil hem graag zo origineel mogelijk houden! Ik wil nog wel de voorvelgen laten opknappen, en nog een nieuwe plaat er op zetten onder de bumper, deze is wat roestig. Verder is hij best wel nettjes. Ik zal eens wat nieuwe foto's maken dan zet ik ze hier binnekort er bij ! Groetjes, Ramon |
|
|||
|
|||
Zo laten zo zijn ze het mooiste vooral die cup velgen
mooie combi |