![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb hier nog een golf 1 gti interieur liggen wat ik niet meer gebruik ivm dat ik een 4 deurs heb en pas daar niet in! zo doende dat ik het ma te koop zet!
het zijn betreft 2 voorstoel bestuurders stoel 2x en een achterbank de voorstoelen zit schaafplekken op en 1 stoel is de rug gedeelte scheef! achterbank is nog gaaf! prijs?? omdat het moet 50euro?? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() Heb je het setje nog liggen?
Is de voor zetel aan te passen van bestuurder naar passagieer? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het rugdeel is wel te gebruiken voor de passagiersstoel, de zitting niet. De aansluiting voor de gordel zit dan aan de verkeerde kant... Je kunt deze natuurlijk wel uitwisselen met een andere rechtse zitting. Als je het rugdeel voor een passagiersstoel gebruikt, zit het hendeltje om de stoel naar voren te klappen natuurlijk ook wel aan de verkeerde kant...
|
||||
|
||||
![]() heb alles ernog liggen!! goed bod is altijd welkom schaam je niet ma hou het wel redelijk! Inruil mogelijk! liefs interieur van golf 1 4deurs! eventueel bijbetaling van mijn kant!
|
|
||||
|
||||
![]() kan dicht!!! Auto word compleet morgen verkocht!
|
|
||||
|
||||
![]() indien het niet door gaat kom ik het interieur graag ophalen
|
||||
|
||||
![]() kan dicht auto is al een tijdje weg!
|