![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoi allemaal,
ik ben jelle 21 jaar kom uit de buurt van doetichem gld ik heb twee mkII eerste mkII boujaar :1988 motor :1.8 motor uitvoering : Kamei X1 kleur : grijs interieur :recaro elec 1e mkII heb ik 4 jaar in mijn bezit zit een compleet kamei x1 pakket rondom op de grill na vond ik niet zo mooi maar de grill heb ik wel!! ![]() ![]() 2e mkII ben ik nog mee bezig als als project bouwjaar :1986 motor : 3,0 vr6 turbo uitvoering : rieger breedversie interieur : sparco kuipstoelen compleet rolkooi kleur : kleur word zwart donkerste wat er is! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() voor meer foto s van de MKII 3,0 vr6t rieger http://www.youtube.com/watch?v=1KzjflceteQ gr jelle Last edited by kamei_X1 : 05-07-2010 at 17:31. |
|
||||
|
||||
![]() welkom,erg dikke mk2's!
|
||||
|
||||
![]() Ten eerste: als je die Kamei-set wegdoet, wil ik bij deze alvast de eerste optie.
![]() Ten tweede: wat een dikke bakken, dat is nou echt old-school! Zou alleen die heldere lampen uit je project halen. Ten derde: welkom! ![]()
|
|||
|
|||
![]() rallyefront zal hem beter staan.
Welkom btw ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gaaf hoor.. iedereen vind de oude setjes geweldig, maar zijn er maar weinig die ze er ook daadwerkelijk nog opzetten.
|
||||
|
||||
![]() welkom hier
een dikke golf
|
||||
|
||||
![]() Erg dik! hou wel van die oude tuning setjes en leuk gedaan zo een foto-film verslagje
![]()
|
|||
|
|||
![]() Welkom.
|
|
||||
|
||||
![]() heel erg sjiek