|
||||
|
||||
Irisvv
Hallo!
Ik ben dus Iris, 21 jaar en kom uit de provincie Groningen. Misschien hebben sommige van jullie mijn naam al wel eens voorbij zien gaan op andere forums waar ik actief ben. Ik rijd ongeveer sinds een jaartje in een zwarte Golf 3 1.8 GL uit '93. Toen ik deze auto kreeg was ie nog helemaal origineel maar heb er ondertussen al het één en ander aan veranderd. Wat is er veranderd: - Andere kofferklep met spoilertje - Andere kleur lampen - Andere bandjes en velgen (15" Banden met Dezent velgen) - Nieuwe cd speler - Nieuwe boxjes voor (JBL) en achter (MTX, ingebouwd in hoedenplank) - Verlagingssetje van V-Maxx (zit er sinds 2 maanden onder nu) - Heldere zij knippers - Embleemloze grille Dit was het zo'n beetje maar ben op korte termijn nog wat van plan, namelijk een T-Ford hoorn en een ander filtersysteem. Op de lange termijn wil ik ook nog eens kijken naar een andere einddemper, en mistlampen. Zo zag mijn auto er uit toen ik hem kreeg: En zo ziet mijn karretje er inmiddels uit: Ben er best blij mee. De groeten, en tot horens op het forum!
Last edited by Irisvv : 21-06-2010 at 20:51. |
|
||||
|
||||
welkom , je auto is al aardig veranderd , goed bezig..
|
||||
|
||||
Dank je
|
||||
|
||||
Welkom.
Leuk bakkie hoor! |
|