|
|||
|
|||
Frylân naar VolksDub 2010 ~ Well-Li.
Wie en waneer gaan er van uit Fryslân naar Well
|
|
||||
|
||||
Ik niet , de vrouw moet werken ...........
|
|||
|
|||
Quote:
jammer ja ....wij gaan zaterdag morgen die kant al op moet ook nog even via Weeze Duitsland |
|
||||
|
||||
wat heb je bij maurice gekocht ?
|
|
|||
|
|||
Quote:
halve golf |
|
|||
|
|||
ik ga zaterdag ochtend ook vanuit friesland die kant op. Zou het wel gezellig vinden als we met een ploegje die kant op zouden gaan. Maar via duitsland, is dat niet een beetje om?
|
|
||||
|
||||
Wij gaan zaterdag ochtend ook die kant op met de mannen van VAG fryslan.... Hoe en wat weet ik verder ook nog niet
|
|||
|
|||
Quote:
4 á 5 km |
|
||||
|
||||
zaterdag in de loop van de morgen hoelaat ???? zou mooi zijn met zn allen oprijden.
of een centraal punt stellen bij heerenveen of zo waarvandaan we kunnen vertrekken roep maar iets. gr pieter |
|
|||
|
|||
als de meesten op zaterdag die kant op gaan...........dan moet ik er ook nog ff sterk over nadenken.......... normaal had ik moeten werken maar de planning heeft mij zaterdag vrij gegeven zie ik net......
Shiiiiit.........dillema.......... .............. maar het is dan toch wel sóchtends heen en s'middags/s'avonds weer terug of gaan ''we'' daar s'avonds ook nog borrelen... want dan red ik het niet..heb zondag een vroege dienst...? |
|
|||
|
|||
ja iwe gaan ook camperen
|
|
|||
|
|||
Quote:
ga jij maar terug zaterdag avond ...nemen wij er 1 op |
|
|||
|
|||
yess, dat is al 1! Hoeveel redenen komen er nog meer?
Krijg er nu al zin in.! @ Alberto, als dat 5 min. om is maakt dat niet uit. @ pieter, inderdaad met een mooie ploeg die kant op is wel zo mooi. Kan ik ook gelijk wat mensen leren kennen. |
|
||||
|
||||
wij van V.A.G Fryslan gaan rond 10.00 uur vertrekken vanuit Harkema. koffie bij Piet met gebak had ik gehoord
|
|
||||
|
||||
Quote:
dan mag piet de bakker wel even bellen want dan komen wij ook natuurlijk |
|
|||
|
|||
Quote:
UHU of ander werk zoeken............... haha maar zal aan je/jullie denken hoor |
|
|||
|
|||
ik ga om 9 uur die kant op , en rij via Heerenveen , Zwolle , Appeldoorn , Arnhem , Nijmegen , Boxmeer , Weeze (D) naar Well .
als iemand aan wil sluiten tot Boxmeer vind ik het prima |
|
||||
|
||||
Quote:
oranjekoek , maar dat weet piet al |
|
||||
|
||||
Quote:
En als je het dan niet meer weet zonder Alberto: vanaf Boxmeer pak je de A77 afslag richting Bergen, weg volgen tot in Well en dan linksaf richting Kevelaer/Weeze.