#1
|
||||
|
||||
rembekrachtiger losmaken
iemand een tip hoe ik het beste de rembekrachtiger van het pedaal los krijg zonder iets af te breken?
heb zelf al gedacht om de boutjes los te draaien en iets tussen de pomp en het brandschot te zetten. die kogel die eraan zit is toch gewoon vastgeklikt?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#2
|
||||
|
||||
Kogel??
Bovenaan het pedaal zit toch een borgpen met een veerclip. Even met een zaklamp onder het dashboard kijken! Gr Jan. |
#3
|
||||
|
||||
Precies.
Even een schroevendraaiertje in die veerclip steken zodat ie open gaat, dan kun je hem zo van die pen afschuiven en de pen uit de arm van het pedaal halen.
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#4
|
||||
|
||||
Als je het nog nooit eerder gedaan hebt, gewoon even op je rug gaan liggen met een zaklamp in de buurt. Als je er met je snuit voor hangt krijg je wel gauw door hoe het los moet...
__________________
Audi S3 sportback, 310pk Past Cars: - Audi S3 sportback, 300pk, full black - Golf IV GTI TDI Exclusive - Powered by VVT [237 pk & 469 nm] - Golf 3 M-TDI |
#5
|
||||
|
||||
jullie bedoelen het volledige pedaal uit de pedalen set halen?
indewarre bedoelt dat witte blokje wat achterin je pedaal zit geklikt. er zitten 2 weerhaakjes in die de kogel vasthouden, en er zitten 2 klikvingers het pedaal in. ik heb het met 2 schroevendraaiers en heel veel gevloek gedaan. er is ook gewoon een speciaal VW gereedschap voor, volgens mij gewoon te koop bij de dealer. is een soort vork die je achter je pedaal steekt. hoef je alleen je pedaal maar in te trappen en hij is los.
__________________
Scratch the surface! -Golf 2 '841.9TDI |
#6
|
||||
|
||||
dat laatste bedoelde ik ook ik kan deze dus niet gewoon los trekken maar moet dus dat witte ding eruit halen zonder de boel te beschadigen?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#7
|
||||
|
||||
oke dus iets simpeler dan het lijkt na een half uurtje puzzelen ff de 4 moertjes losgedraaid zodat ik ruimte kreeg achter de pomp daarna ff 2 duimstokken erachter en je trek het pedaal zo los nu nog de vloeistof eraf en de boel ombouwen naar gti-tdi
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |