![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Noodgedwongen rij ik nu tijdelijk een suzuki alto 1.0
![]()
__________________
VW Polo 2F 1.3 '94 Mazda MX5 '90 Mitsubishi Lancer Evolution III '95 Suzuki Swift 1.3i '99 VW Kever 1200 '83 Ford Fiësta 1.3i '94 VW Golf II 1.6 '88 VW Up! 75pk '12 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mischien met zijwieltjes en op een leeg parkeerterrein maar in het verkeer kun je met geen enkele Alto veilig rijden ![]() Vwb het tikken, daar valt weinig over te zeggen zo. Hou de olie op peil en dan zul je het best een weekje kunnen uithouden.
__________________
WWW.MIVW.NL |
#3
|
|||
|
|||
![]() jawel joh...een weekje...die dingen zijn onverwoestbaasr...gwn ff oliepeil in de gaten houden idd.
zal wel slagje meevallen allemaal.
__________________
Quote:
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Onverwoestbaar?
Achttien jaar had de moeder van een ex van me met d'r Suuz gedaan, achttien jaar. Elk jaar groot en klein onderhoud gedaan, altijd bij de dealer geweest bij ieder piepje en kraakje. Motortje liep als een naaimachientje... ...tot ik mijn rijbewijs haalde, en binnen een paar dagen de koppakking d'r uit had geblazen. ![]() Aan de andere kant... die Honda die ik vandaag heb opgehaald verbruikt ongeveer even veel olie als benzine, en dat schijnt normaal te zijn bij die dingen. Zolang die Jap tikt, loopt ie ook nog, en zou ik me geen zorgen maken. ![]()
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#5
|
||||
|
||||
![]() Nieuwigheid
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, precies dat zei ik ook tijdens de proefrit toen het op eens erg naar olie begon te stinken. ![]()
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoog olie verbruik is echt nie goed bij die dingen hoor Chris, mijn CRX verbruikte bijna niets. Kwestie van bijhouden en onderhoud. ![]()
__________________
Mvg Maarten 2008 VW Polo 9N3 1.2i United (Full Options) In bezit van VCDS & ELSAWIN
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Kijk ik heb dat ding dus te leen omdat ineens 1 van de homokineten van de polo ontzettend begint te kraken en ik hier niet te lang mee wil doorrijden tot ze plotseling écht stuk gaan. Ik weet 99 procent zeker dat het dat is alleen ik weet niet of het nou de binnenste de buitenste linker of rechter homo is
![]() ![]()
__________________
VW Polo 2F 1.3 '94 Mazda MX5 '90 Mitsubishi Lancer Evolution III '95 Suzuki Swift 1.3i '99 VW Kever 1200 '83 Ford Fiësta 1.3i '94 VW Golf II 1.6 '88 VW Up! 75pk '12 |
#9
|
|||
|
|||
![]() 1 vervangen en kijken of het over is:P
__________________
Quote:
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Heeuuuuu bedankt
![]()
__________________
VW Polo 2F 1.3 '94 Mazda MX5 '90 Mitsubishi Lancer Evolution III '95 Suzuki Swift 1.3i '99 VW Kever 1200 '83 Ford Fiësta 1.3i '94 VW Golf II 1.6 '88 VW Up! 75pk '12 |
#11
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zat al een beetje aan de zuigerveren te denken... Nja, zolang ie rookt, rijdt ie ook.
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#12
|
||||
|
||||
![]() wat betreft dat tikken kan het geen kwaad even olie te pijlen/vervangen
homokineten is een kwestie van goed luisteren waar het geluid vandaan komt en op de krik kijken of je speling voelt.. polo aandrijfasje kost je ook geen rib uit je lijf, heeft vast iemand nog wel liggen..
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#13
|
||||
|
||||
![]() tikkende klepstoters?
|