|
||||
|
||||
golf 3 vr6 in onderdelen
- 2.8 vr6 motorblok kaal Gedeeltelijk gereviceerd Bij kmstand 160duizend kaal 350euro
-Versnellingsbak 250 euro - hoogglans verdicht inlaatbuis 2,8 ingeschreven 400euro - kleppendeksel hoogglans verdicht 150euro - dynamo verchroomd alles binnen in is vernieuwd 250euro - riemspanner verchroomd 100euro - gepolijste/gecleand gasklep 100euro - 3 steunen verchroom baksteun achter en voorste 150euro - Carbon rotor 75euro - EPS spruitstuk 500euro - rvs aanzuigbuis aanzuigbuis 200euro - stratmotor verchroom vr6 250euro - olie vilterhuis gepolijst 75euro - stuurbekrachtiger reservoir van stroeve 125euro - koelvloeistof vatje aluminium 100euro BLOK IS OOK COMPLEET TEKOOP MAKEN WE EEN ANDERE PRIJS __________________________________________________ _____________________________________ Exterieur : - Gecleande carrosserie kleur beige alleen met deuren en subframe en achteras en remmerij 3000euro - Gecleande kofferklep Kenteken verkleind 150euro - VW voorspartborden zonder knipperlichten 150euro - orgineelle golf 3 voorbumper gecleand 300euro - achterbumper van een mexicaanse golf 3 cabrio 300euro - hella donkere Golf 4 look koplampen met knipperlichten en xenon 250euro - Hella rood/witte achterlichten 50 euro - Bonrath enkele ruiten wisser 100euro __________________________________________________ ___________________________________ - kompleet 4000euro __________________________________________________ ___________________________________ - Audi TT Parebool velgen hoogglans gepolijst 1000euro __________________________________________________ ___________________________________ Interieur : - Recaro lederen elec voorstoelen van golf 4 beige (verkocht) - VW R32 daschboard kompleet echt Carbon gemaakt door K-tech 1500euro - A.B.C. steilen carbon 500euro - hoedenplank echt carbon weegt 1a2 kilo 250euro - beatle stuur 75euro - Golf R32 schakelpook 50euro - stuurpen + kabelboom en sleutel van golf 4 250euro DE KABELBOOM VAN DE MOTOR EN DE COMPUTER WIL JE DIE ER BIJ HEBBEN KNIPPEN WE ER TE PLEKKE UIT OMDAT DIE DOOR DE BALKEN HEEN LOPEN. HET WORDT ALLEEN VERKOCHT ALS IK MEER DAN 80% HEB VERKOCHT AUTO IS OOK KOMPLEET TE KOOP http://vwforum.nl/modules.php?name=...5224&highlight= VOOR VRAGEN BEL 0612138552 IK NEEM NIET OP MET NUMMER ONBEKEND Graag bellen naar 5 uur of in het weekend
VWUNDERDOG Last edited by parebool : 27-03-2009 at 17:04. |
|
||||
|
||||
Die R32 pook, past die ook in een normaal Golf 3 dashboard?
Neem aan dat ie voor 6 gears is?
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb hem er zo op gezet Dus past wel op een golf 3
|
||||
|
||||
Heb je een foto van het stuur en kun je deze zo monteren op de originele golf 4 naaf??
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat de schroefdraad van de schakelstang past kan goed, maar de pookzak krijg je die ook passend?
|
|||
|
|||
spijtig dat zo'n wagen niet in zijn geheel een koper vindt ...
... eens zien of ik nog wat in de spaarpot heb, voor wat onderdelen voor op de mijne. |
|
||||
|
||||
Quote:
hij is ook in zen geheel te koop
|
||||
|
||||
Quote:
dat weet ik niet heb middenconsol ook van een golf 4 er in zitten
|
||||
|
||||
VOOR VRAGEN BEL 0612138552 IK NEEM NIET OP MET NUMMER ONBEKEND Graag bellen naar 5 uur of in het weekend
|
||||
|
||||
hey richard jammer dat je deze vette auto verkoopt in odd jammer dat je geen koper vind is echt een vette auto. beige interieur ruilen met het zwarte interieur?
|
||||
|
||||
Quote:
Is dit alleen het meganisme of ook de hele kundstof goot?
|
||||
|
||||
Is meer als een jaar oud man dit topic.
|