|
|||
|
|||
BORA variant 1.8t JD chip [project]
FF voorstellen k ben andy
Ik ben van mn vorige project (golf4 V5)naar een bora variant 1.8t gegaan Ik ben de 3e eigenaar kleur black magic leder alcantara en verders full options op xenon na volledig dealer onderhouden 105000km na aankoop eerst de logo s eraf en vw teken zwart gemaakt lekker strak kontje nu pas heb ik een klein beschaafd dakspoilertje erop gezet notenhout was niet mn smaak dus dat hebben we mooi antraciet metalic gemaakt nu alleen de pook knop nog vervangen en afgelopen 9 mei is ie naar JD engeneering geweest 225.6pk en 348.5nm Vandaag 12.5.09 nieuwe set dempers en veren besteld van KW komt met de originele dempers iets te veel uit zn veren ook maar gelijk betere draagarm rubbers enz besteld kan t vermogen wat beter de weg op DE VELGEN HEB IK GISTER GEKOCHT NET SETJE 18 inch (foto s volgen)
VW POLO 1f 1981 project VW Touran familie cross VW POLO GTI 6r 2011 WIT is nu de daily Last edited by 2sneaky bora : 17-06-2009 at 18:08. Reason: verbeteren |
|
||||
|
||||
je bent er wel erg blij mee, he, als je in wel 4 topics post dat hij gechipt is....
|
|
||||
|
||||
Proficiat met je vermogen, nu nog een foto van de auto en klaar is kees..
|
||||
|
||||
Nice, altijd goed...JD software!
Zit er sterk over na te denken om mijn Golfje volgende maand te laten chippen
|
|||
|
|||
ja zeg dat wel maar ik ben ook nog geen expert met die forums weet pas net hoe ik zo n plaatje erin krijg
zekers tevreden t kost wat maar dan heb ie ook wat Quote:
|
|
|||
|
|||
ik ga van de week ff een goede foto maken van de bora bora
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hè puddingtrucker,leuk dat ik jouw hier tegenkom Ik hoor alleen maar positieve berichten over je bora.Nou nog een grotere turbo? groetjes Dick
|
|
|||
|
|||
he goud vazantje
ja je moet echt ff rondje mee is best vooruit te branden Quote:
|
|||
|
|||
hier is de foto dan hij is alleen niet gewassen
Quote:
VW POLO 1f 1981 project VW Touran familie cross VW POLO GTI 6r 2011 WIT is nu de daily Last edited by 2sneaky bora : 11-05-2009 at 21:17. |
|
|||
|
|||
upje
|
|||
|
|||
upje? waar is dat voor
iig ziet er goed uit verlaging en wielen zullen 'm goed staan! |
|
|||
|
|||
Quote:
???? |
|
|||
|
|||
ha ha dat upje was voor een maatje die kon m niet vinden en toen stond ie bovenaan
lol
|
|||
|
|||
zo de auto rijd 10 keer beter met de kw set eronder
soepel over een drempel en toch stug in de bochten en niet meer springen en duiken met acceleratie en remmen ideaal nu alleen de wielen nog hard aan het zoeken
|
||||
|
||||
En Andy,wat voor wielen heb je vandaag met chris gekocht?
|
|
|||
|
|||
hier is de foto dickie
ziet er leuk uit alleen lijkt ie nu voor hoger als achter dat gaan we nog ff verhelpen
|
|||
|
|||
hier nog een plaatje
|
||||
|
||||
Nou,dat ziet er netjes uit.keurig
|
|
|||
|
|||
ja hij moet alleen of voor iets zakken of achter iets omhoog
heb 40 40 set eronder maar hij oogt achter lager ff gaan verhelpen en ik hoop dat chris binnenkort wat tijd heeft om mn achter scherm te sappen dan ff flink poetsen en naar mivw 12 juli