|
|||
|
|||
20 juni - 6th Int. VAG Meeting ~ Asten
Aangezien de planningen voor meeting-seizoen 2010 alweer in volle gang zijn, willen ook wij als zijnde VW Polo Club Holland en VW Team De Kempen alvast onze datum van de volgende meeting presenteren, want ook in 2010 gaan we natuurlijk weer proberen een mooie meeting op te zetten!
Op zondag 20 juni 2010 zal het weer plaatsvinden op de bekende locatie in het Brabantse Asten (Holland), op het terrein van de Truckstop van Hotel Nobis. Dit jaar staat er weer genoeg op de planning, ook aan de ruimte is natuurlijk gedacht Om een indruk te krijgen, hier wat foto's van afgelopen jaar: Meer informatie komt tezijnertijd zodra er meer concrete plannen zijn, schrijf in ieder geval de datum alvast in je agenda! Last edited by johan-polo : 28-02-2010 at 13:00. |
|
||||
|
||||
bijna thuiswedstrijdje.
wij zijn er bij! groet frank
|
||||
|
||||
wij van V.A.G fryslan zullen er ook aanwezig zijn!!
|
|
||||
|
||||
Leuke meet, ga zeker weer even langs bij de mannen van de Polo club
|
||||
|
||||
Zorgen jullie dit jaar wel voor genoeg plek, dat was namelijk vorig jaar een groot probleem in mijn ogen, aangezien de truckers er nog altijd niet zo blij mee zijn dat ze hun wagens moeten verplaatsen.
Maar verder zullen wij er wel weer zijn was vorig jaar een gezellige meeting. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Wij komen ook weer Gezellig
Gr Siep |
|
||||
|
||||
Ook aanwezig, goede meeting!
|
||||
|
||||
Was afgelopen jaar een leuke meeting, volgend jaar dr zeker weer bij
|
|||
|
|||
Dit jaar toch weer eens mee pakken.
Goeie zaak ook dat die datum al bekend is. Kan ik vast gaan plannen!
|
|||
|
|||
Dat is hier dichtbij!
Hoop dat ik dan m'n rijbewijs heb zodat ik die meeting kan bezoeken met auto. |
|
||||
|
||||
Aanwezig
|
||||
|
||||
Is idd in de buurt, zal aankomend jaar aanwezig zijn, is dit jaar helaas niet gelukt.......
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik ook wel even kom kijken.....
|
||||
|
||||
Quote:
Mogen wij vast wel weer een bedje bij jullie reserveren En een plekje voor de autotjes Komen we weer op vrijdag als het mag Moeten we maar weer aan de frieske groene kruidenbitter toch? gr siep |
|
|||
|
|||
Quote:
We hebben zelfs nu 2 bedrijven waar we auto's kunnen stallen Ik heb zelfs al begrepen dat er een groot deel Havoc uit de UK komen. |
|
||||
|
||||
Quote:
SUPERRRRRRRRRRRR Johan Helemaal top. |
|
||||
|
||||
Genoteerd op www.vwteampg.nl
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Zweten zal je..... niet alleen die dag maar ook de maanden van te voren |
|
|||
|
|||
hij staat in de boekhouding
was een leuke meet dit jaar aleen jammer dat het samen was met kevertreffen budel heb zin in 2010:P:P |