|
|||
|
|||
Golf 2 16v GTI PL inhouden/stotteren/bokken HELLP!!
Ik heb een Golf 2 GTI 16v Wolfsburg met een PL motor van 1989.
Af en toe stottert ie heel erg en houd ie erg in. Dan trekt ie voor geen meter meer. Meestal loopt ie perfect dan rij ik bijvoorbeeld een kwartier constant 100km/h dan moet ik afremmen voor rotonde of stoplicht en dan trekt ie voor geen meter meer. Als ik niet genoeg gas bij geef, valt hij uit. meestal als ik dan het contact een keer uit en weer aan draai loopt ie weer perfect en trekt ie weer perfect. Maar ook niet altijd. Op lange afstanden op snelwegen rijdt hij gewoon goed, maar mis ik toch wel kracht. Dan zet ik em effe uit en weer aan, rij ik weer een stukje en dan loopt ie echt beroerd. Contact uit en weer aan en hij loopt weer perfect. Maar ook nie altijd. Meestal werkt dat wel met het contacht UIT/AAN. Maar soms blijft ie stotteren. Deze auto heeft laatst nog een grote beurt gehad, bougiekabels vervangen, distributieriem vervangen . Wat me ook is opgevallen is wanneer hij koud is, en dus even goed loopt als ik rustig rijd. Maar wanneer ik even sneller weg wil wezen, loopt hij sneller beroerd. Ik zit zelf aan de benzinepomp te denken of een defecte computer. Het is moeilijk te vinden omdat hij soms perfect rijd en dan weer niet. |
|
|||
|
|||
Is ook mijn eerste ingeving
Pomp in de tank die slecht contact maakt Brandstoffilter |
|
||||
|
||||
er is al een heel topic over het probleem zag ik laatst en dat zat in de brandstof pomp, moet je maar is opzoeken. Hij had ze geloof ik allebij vervangen en was weer helemaal goed.
|
|
|||
|
|||
oke, ja kheb veel gelezen over dit probleem. Alleen geen een tegen gekomen met dezelfde probleem als de mijne zeg maar. Ik ga de pomp vervangen dan, verder heb ik ook gelezen ergens dat er een luchtslang van de luchtfilter naar de inlaatspruitstuk ook dit soort gelijke problemen kan geven ofso. Weten jullie dat of het ook kan zijn? Alvast bedankt jonges!
|
|
|||
|
|||
wat bleek nou dat die elektronische gasklephuis ding niet goed was waardoor mijn spinnenkop en druk in de benzineleidingen niet goed waren. Dus heb die laten vervangen en scheurt weer door de straten heen
|
|
|||
|
|||
Nul en vollastschakelaar!!!
|
|
|||
|
|||
Wat zijn de waardes van die schakelaars? Zijn ze door te meten?