|
||||
|
||||
Devious
Hoi, ik ben Dirk, 25 jaar uit Noord-Brabant.
Al jaren actief op golfcabrio.com En ooit eens actief geweest op dit forum onder de nick "DVSG2". Al een jaartje of 3 rij ik dus een Golf Mk1 Cabrio met een 1.6 TD motortje. Vorige week ben in ik Duitsland een T3 Syncro op gaan halen. Deze heeft een 1.9 TD motor. Op het moment hangt er een 2wd 5 bak onder, de Syncro bak en overige onderdelen heb er ik wel los bij gekregen. alleen is de bak aan een revisie toe voordat deze er weer onder kan. Vanwege de T3 heb ik me opnieuw aangemeld hier. Een TD was nog tot daar aan toe op Golfcabrio.com, maar een Syncro T3? |
|
||||
|
||||
Hier ben je in ieder geval welkom . Leuk wagenpark
|
|
||||
|
||||
welkom,leuke auto's
|
||||
|
||||
welkom leuk zo`n t3 ben je wel van plan om de syncro bak er weer onder te zetten ?
|
|
||||
|
||||
Tuurlijk gaat de Syncro bak nog terug komen.
Ben ook wel van plan om de nodige off-road kilometertjes te gaan maken. Waar koop je anders een syncro voor he |
|
||||
|
||||
Dirk!!!!
Overloper!! Ga je nu hier swaffelen. Mooie T3. Ga je er een campertje van maken?
|
||||
|
||||
je mist een onderschrift hier dirk
|
||||
|
||||
Lol kom k dan nooit van jullie af :-P
Moet nog ff kijke wat ik er pressies mee ga doen. ga er zo i zo eerst met 6 vriende mee op vakantie naar spanje. dus tot die tijd blijft i gewoon 8 persoons. Daarna gaan we er eens goed over na denke ;-) |
|
||||
|
||||
yes, weer een Brabo erbij
oja Brabant schrijf je dus met een T op het eind leuke wagentjes heb je, zo'n syncro is leuk voor de wintersport joh. slaat je naam toevallig op die band uit Twente?
|
||||
|
||||
welkom!
|
||||
|
||||
Leuk wagenpark heb je!
|
|